Myynnissä erinomaisessa kunnossa oleva 4. sukupolven Wi-Fi-mallinen iPad 64GB:n muistilla. Alkuperäinen laatikko löytyy. Ostettu verkkokauppa.comista 9.1.2013, kuitti löytyy ja senkin saa tietysti mukaansa. iPad on oleillut tuollaisessa kuvissa näkyvissä SwitchEasyn suojuksessa. Vaikkei itse kotelo olekaan väriltään tyylikkäimmästä päästä, on se suojannut iPadia hyvin, eikä iPadissa ole sen vuoksi minkäänlaisia naarmuja etu- eikä takapuolellakaan. Suojus tule myöskin mukaan. Laturi kuuluu luonnollisesti myös mukaan, vaikkei sitä kuvissa erikseen näykään.
Sijaitsee Espoossa.
Kauppatapana 1
MYYTY
Kuvia:
http://aijaa.com/sq5vVB
http://aijaa.com/QsmOxA
http://aijaa.com/CR8I3b
http://aijaa.com/0THhd3
http://aijaa.com/vERtqb
MYYTY: Ipad 4, Wi-Fi, 64GB, Espoo
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
MYYTY: Ipad 4, Wi-Fi, 64GB, Espoo
Viesti Kirjoittaja Riivattu »
Viimeksi muokannut Riivattu, 9.5.2016 klo 19.31. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
-
-
Re: M: Ipad 4, Wi-Fi, 64GB, Espoo
Viesti Kirjoittaja Kaj63 »
Kauppatapa lievästi arvoitus, mutta jos kerta laite on kunnossa, kyllä mä siitä150€ maksan ja noudan sovitusta paikasta pk-seudulla.
-
Niin joo, kauppatapana 1. Lisätty se myös tuohon aloitusviestiin. Laite kyllä on kunnossa ja face-to-face-kaupoissa tietysti hyvin tarkistettavissakin. Kävisikö 180e?Kaj63 kirjoitti:Kauppatapa lievästi arvoitus, mutta jos kerta laite on kunnossa, kyllä mä siitä150€ maksan ja noudan sovitusta paikasta pk-seudulla.
-
Viesti Kirjoittaja joodee »
Tartun tuohon eli tarjoan pyydetyn 180€ + pakettiautomaattiikulut: rahat ilmoittamallesi tilille ja asiallisesti pakattu iPad tilpehööreineen matkaan. Syntyykö kaupat?
Jatko yksityisviestillä..
[/quote]Niin joo, kauppatapana 1. Lisätty se myös tuohon aloitusviestiin. Laite kyllä on kunnossa ja face-to-face-kaupoissa tietysti hyvin tarkistettavissakin. Kävisikö 180e?[/quote]
Jatko yksityisviestillä..
[/quote]Niin joo, kauppatapana 1. Lisätty se myös tuohon aloitusviestiin. Laite kyllä on kunnossa ja face-to-face-kaupoissa tietysti hyvin tarkistettavissakin. Kävisikö 180e?[/quote]
-
Ok, tämä käy. Pistän yv:tä vähän myöhemmin tänään.joodee kirjoitti:Tartun tuohon eli tarjoan pyydetyn 180€ + pakettiautomaattiikulut: rahat ilmoittamallesi tilille ja asiallisesti pakattu iPad tilpehööreineen matkaan. Syntyykö kaupat?
Jatko
Niin joo, kauppatapana 1. Lisätty se myös tuohon aloitusviestiin. Laite kyllä on kunnossa ja face-to-face-kaupoissa tietysti hyvin tarkistettavissakin. Kävisikö 180e?[/quote][/quote]
Viimeksi muokannut Riivattu, 8.5.2016 klo 9.38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Minulle osoitettiin tarjous 180€, jonka olisin valmis hyväksymään ja noutamaan vaikka myöhemmin tänään.
-
Viesti Kirjoittaja joodee »
Ok mun puolesta, vaikka ao. hintapyyntö avoimessa ketjussa esitettiinkin ja 1. hintapyynnön tarjonnut on 1. kauppatavan sääntöjen mukaan etusijalla.
Kaj63 kirjoitti:Minulle osoitettiin tarjous 180€, jonka olisin valmis hyväksymään ja noutamaan vaikka myöhemmin tänään.
-
Joo, tosiaan Kaj63:n viestiin vastasinkin, niin minä kans olen nähnyt että ne on tuollaisia avoimia tarjouksia kun ketjuun kaikille nähtäväksi laitettu. Mut ei siinä mitään, pistetään Kaj63:lle viestiä piakkoin.joodee kirjoitti:Ok mun puolesta, vaikka ao. hintapyyntö avoimessa ketjussa esitettiinkin ja 1. hintapyynnön tarjonnut on 1. kauppatavan sääntöjen mukaan etusijalla.
Kaj63 kirjoitti:Minulle osoitettiin tarjous 180€, jonka olisin valmis hyväksymään ja noutamaan vaikka myöhemmin tänään.
-
En mäkään asiasta mitään riitaa halua nostaa, tosin näkemykseni mukaan hintapyynti on yhä 225€.
Tein tarjouksen johon myyjä laittoi minulle vastatarjouksen.
Ehdin noutamaan illemmalla myöhemmin tänään, taikka ensi viikolla lähes mikä aika tahansa.
Ehdin noutamaan illemmalla myöhemmin tänään, taikka ensi viikolla lähes mikä aika tahansa.
-
Tänään käy hyvin oikeastaan mihin aikaan vain ja viikolla ilta-ajatKaj63 kirjoitti:En mäkään asiasta mitään riitaa halua nostaa, tosin näkemykseni mukaan hintapyynti on yhä 225€.
11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Myydään iPhone, iPad ja iPod”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka