Ainut softa jota joudun käyttelemään edelleen tyttöystävän pc:llä!
Olin tästä asiasta jo tietoinen aiemminkin ja olen ollut tuolla postituslistalla jo pari kk, mutta nyt olivat saaneet tuonne oikein "virallisen" sivun, jonne linkki etusivulta. Aiemmin oli vain pieni sivuhuomautus tuolla Download osastolla.
Ja siis niille jotka eivät asiasta mitään ymmärrä, mutta tahtovat, niin Guitar Pro on erinomainen kitaratabulatuurien merkitsemisohjelma. Tuolla pystyy tekemään myös kaikkea muutakin, mutta tuo näkymä on hyvin kitaravetoinen.
Itse käytämme tuota bändin kanssa kappaleiden toisillemme palloitteluun, koska välimatkaongelmien takia käymme itse treenikämpällä vain n. kerran kuussa. Kitaristimme siis kasaa tuolla biisin jokaista iskua myöten, mukaanlukien myös rummut, ja tämän jälkeen se kiertää jäsen kerrallaan ympyrää, kunnes kaikki ovat siihen omat muutoksensa tehneet ja kaikki ovat tyytyväisiä. Näppärää.
Kerta kaikkisen loistava ohjelma. Käytellyt muistaakseni ihan ensimmäistä versiosta asti. Aina vain paranee.
ps. Hymiöt meinasi unohtua

![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
EDIT: Ja on muuten pirun hieno ele kyseiseltä firmalta, että pc-version omistajat saavat ladata ilmaiseksi macciversion itselleen.