Mutta alun ongelmat on jo kohdattu! mm:ssa käyttöohjeet ovat vasta matkalla ja perus tietoa on liian vähän!
1. Ongelma Koneeseen on alunperin kuulunut tikru 10.3.7 mutta koneeseen on asennettu tikru 10.4.6 versio.
Ja tämän johdosta ei koneessa ole nyt mm. i Life:a 05, Band G:tä ja muita tuiki tärkeitä
ohjelmia. Ymmärtääkseni nämä löytyvät OX 10.3.7 install Disc:ltä 1.(Pitäisikö mukana
olla myös Disc 2 jotta voisin ladata ym. ohjelmat koneeseen.
Olen kahlannut Hopeisen Ompun Foorumia ja etsinyt ojeita ja ymmärtänyt ett tarvittais Pasifist ohjelman jotta voisi vanhasta käyttiksestä poimia nuo ohjelmat.
Saan kyllä imutettua tuon työpöydälle mut tästä eteenpäin toimimisesta tarvitsin selkeät ohjeet kun olen ihan 00[:/]!... "
2 Ongelma Halu olisi katella mm:ssa YLEN Media salia ja muita vastaavia joihin olen adjektoitunut. Ylen uutiset kyllä näkyy mutta,,, Q Time Player vaan nykii aika paljon, ASDL 1 M:n on kotona ja pari vuotta vanhalla PC läppärillä näkyy ihan hyvin,
Voi toki olla että odotin liikaa G4:selta, mutt ainakin yritän minkä voin (ompusta ei enää luovuta sen tähden).
Eli eka kysymys johdattaisi kyllä tässäkin jonkinlaiseen onnistumiseen.
MSN Media Playerin asennus ohje auttaisi ja Real playeri menis jo itsestään.
3 Ongelmakin avautuu varmaan samalla, pitäisi Messeä päästä kauniimman osapuolen taloudessa käyttämään. Ja kysymys kuuluukin lataanko esim. Adiumin vai jonkun muun koneseen. Ja kuinka se sitten lopulta saadaan toimimaan!

Tosi paljon kiitoksia jo siitä ett joku vaivautuu lukemaan edes osan tästä "eseestä".
Terveisin vasta alkaja ompputarhassa
![Enkeli [a]](./images/smilies/angel_smile.gif)