MUOK: Homma ratkesi sillä että menin iTunesiin Macbookilla ja koitin asentaa ohjelman iTunesin kautta. Ohjelma kysyi multa luottokorttitietoja uusiksi ja sen jälkeen rupes toimimaan myös puhelimella.

Viesti Kirjoittaja suklaasorsa »
Viesti Kirjoittaja miumiu »
Viesti Kirjoittaja Gallet »
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Viesti Kirjoittaja Gallet »
Viesti Kirjoittaja Pippin »
Ei sellaisia ole. Applen ajatus tehdä jokin monimutkainen media-asia äärimmäisen yksinkertaisesti on kuopattu.Gallet kirjoitti:No mitkä on vastaavia nykypäivän ohjelmia?
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja Fixx »
Viesti Kirjoittaja Pippin »
Blocs oli minulle tuntematon, olen vaikuttunut. Oikeat asiat on kohdallaan.Fixx kirjoitti:DVD-polttoa voi yrittää Burn-ohjelmalla (ilmainen, pitäis toimia).
Nettisaitteja varten yksi oikein lupaava ohjelma on Blocs (70 taalaa). Sillä ei tee mitään isoja ja monimutkaisia, mutta pienten tyylikkäiden ja responsiivisien saittien teko on helpohkoa.
Ja ainahan voi syventyä WP:n tai Bloggerin saloihin (liian tankeaa minulle, huomasin – siis se tarvittavan puukotuksen määrä... jos tarpeet osaa sovittaa tarjolla olevaan tekniikkaan (tai valita oikeat teemat ja kilkkeet) niin toimii kyllä).
Viesti Kirjoittaja miumiu »
Viesti Kirjoittaja pauliinasa »
Viesti Kirjoittaja Leppiss »
Viesti Kirjoittaja uudenkarhea »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja uudenkarhea »
Ohjeessa mainittiin viestin banneri. (joo on näköjään kirjoitettu se väärin) Mutta kokeilen sitä kääntyykö peukkumikastus kirjoitti:Mikä on banreri, tarkoitatko työkalupalkkia?
Viesti Kirjoittaja NinjaK »
Viesti Kirjoittaja peku »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Poistamaan MacKeeper asennus tietysti!peku kirjoitti:Mihin tarvitaan jotain "puhdistusohjelmia"?
Viesti Kirjoittaja Anniel »
MacKeeper? Älä asenna!NinjaK kirjoitti:Voisiko joku linkittää ketjun, jos on jo keskustelua puhdistusohjelmista? Ei näköjään haun käyttö ole vahvuuteni.
MacKeeper testattu ja oli hirveää! Maksaa olisi pitänyt siitä ja tästä. Kone kuulemma täynnä junk-tiedostoja sanoi asiakaspalvelija. Kevyt ja mukava (ilmainen?) softa hakusessa.
Viesti Kirjoittaja Äteritsiputeritsi »
Viesti Kirjoittaja yuci »