Ihan vapaasti inonen!theinonen kirjoitti:Rohkenen olla eri mieltä asiasta. Siinä ajassa kun vasta sanelet ensimmäistä tehtävää olen jo tehnyt useamman asian itse omakätisesti. Luovassa työssä on haittaa jo siitä, että ajatukset joutuvat pomppimaan useassa eri asiassa samaan aikaan ja tuota ei kyllä mikään puheohjaus poista. Väittäisin jopa, että sanellessa joudut miettimään samaa asiaa enemmän kuin taustalla hiirellä ja näppiksellä ohimennen rääpäistessä.IIIMacci kirjoitti: Todella iso juttu mm. Luovalla puolella, keskeytykset - ynnä muu Multitasking maksaa aikaa ja vaivaa eli Siriltä odotetaan jeesiä asiasta toiseen pomppimiseen nyt ihan possuna! Vois lievästi sanoo pitkästä aikaa -revolutionary!![]()
Olen sitä mieltä, että softapuolella on paljon tehtävää ja parannettavaa, mutta puheohjaus olisi melkoisen turhana jippona saanut jäädä sinne ei niin kultaiselle 90-luvulle.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ajattelenkin Siriä assarina, sihteerinä joka keventää kivasti koneella tapahtuvaa työtaakkaa... Eli jos - kun tietyt asiat voi tehdä taustalla, puhumalla ilman että ruudun ja inputlaitteet valtaa joku toinen taski niin Hyöty itselle on ilmeinen.
Sit kun sitä on hevosen selässä ja pakko laittaa 110% keskittymistä johonkin hommaan niin ei sille Sirille oo pakko höpöttää.. Usein itse en silloin tosin tee kyllä mitään muutakaan vaan meilit, slackit yms. saa olla taustalla.