Konika Minolta 7450 on palvellut hyvin viitisen vuotta ja musteet täytetty itse vain kerran! Kyseessä kans pienyritys jossa tulostelen itselleni vedoksia, laskuja yms. kuukausittaista krjanpitoon liittyvää eli säännöllisessä käytössä tuo on kuitenkin.
Kuvanlaatu on tän luokan priimaa eli todella hyvää mikä on boonusta graaffisenpuolen juttuja ajatellen... Suosituksen sain printtireprolta! Itse printteri ei tohon pikkuprintterikastiin mahdu mutta edustaa jotain välikastia... Kantokahvat on olemassa ja itse saattiin portaita alas vietyä. mitat löytyy netistä mut jos isompi äijä mahtuu portaita alas niin uskoisin että tääkin menee... alaspäin on aina helpompaa....
Netistä löytyy puolet halvemmalla ovelle kuljetettuna kuin paikalliselta edustajalta.

Säästö on ihan tajuton! Suosittelen sijottamaan kerralla kunnon printteriin sen sijaan että tolleen ostelee jatkuvasti uutta halpista, voisin sanoo että maksannu ittensä takas moninlertaisesti kun säästäny ylläpidossa - musteet ja säätö eli pienyrittäjällä kun on aika kortilla niin sekin pitää ottaa huomioon että on mahd - huolto/säätövapaa. Tässä ei paria paperjammiä lukuunottamatta ollut mitään ongelmia!
Sit kun tulee aika että joutuu vaihtelee noita kalliimpia kuluvia osia niin voi hyvällä omatunnolla viedä vehkeen vaikka sorttiin ja tilaa uuden. Mustetta saa halvalla pulverina netistä, jälki vastaa alkuperäistä ja valmiiksi täytettyjä aitoja saa paljon edullisemmin kuin aitoo uutta.
Suosittelen!