Mene töihin, ja osta ilppivinouma kirjoitti:Pian loppuu kesä? Whuut? Tänään on kesäkuun ensimmäinen päivä, eli kesän ensimmäinen päivä! Kolme kuumaa kammokuukautta edessä!
![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Viesti Kirjoittaja arttula »
Mene töihin, ja osta ilppivinouma kirjoitti:Pian loppuu kesä? Whuut? Tänään on kesäkuun ensimmäinen päivä, eli kesän ensimmäinen päivä! Kolme kuumaa kammokuukautta edessä!
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja Pippin »
Kummallinen mikroilmasto. Vantaalla on nyt varsin viileää (+ 21 C) moottoripyöräillä. Ei tarvitsisi kuin viisi lisää, niin olisi min. optimi-ilta-ajokeli. #ihmiskulttuuriesisattumaltavalimerellasyntynythatey kirjoitti:Ulkona on painajais hot.![]()
Ajoin palanmatkaa mopolla, niin tuntui kuin olisi kuumailmapuhaltimella puhkuttu plasmailmaa iholle. Hyi helv....
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Mitä? viisi astetta tuohon lisää, niin sopiva mp keli? No ei todella. Viisi astetta tuosta pois, niin olisi sopiva mp keli. Nyt aivan liian kuuma. Sopiva mp keli n +15°CPippin kirjoitti:Kummallinen mikroilmasto. Vantaalla on nyt varsin viileää (+ 21 C) moottoripyöräillä. Ei tarvitsisi kuin viisi lisää, niin olisi min. optimi-ilta-ajokeli. #ihmiskulttuuriesisattumaltavalimerellasyntynythatey kirjoitti:Ulkona on painajais hot.![]()
Ajoin palanmatkaa mopolla, niin tuntui kuin olisi kuumailmapuhaltimella puhkuttu plasmailmaa iholle. Hyi helv....
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja arttula »
Minä haluan. Saisi olla vielä viileämpi. Sitten kun juhannuksena sataa lunta olen tyytyväinen.jakovski kirjoitti:+17 astetta!! Argh! Tällaista kesää ei kukaan halua!
Olette hieno mies.vinouma kirjoitti:Minä haluan. Saisi olla vielä viileämpi. Sitten kun juhannuksena sataa lunta olen tyytyväinen.jakovski kirjoitti:+17 astetta!! Argh! Tällaista kesää ei kukaan halua!
Viesti Kirjoittaja Kevät »
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Joo no, nyt ei vaan käynyt niin. 3.6. vanhentui tunnarit, uusi kortti lähti 6.6., kertovat pankista.Kevät kirjoitti:^^ Yhteys pankkiin nyt ennen matkaa? Mulle ainakin pankki lähetti hyvissä ajoin ennen tunnuslukukortin vanhentumista uuden. Nykyään en tarvitse enää koko korttia, kun on tunnuslukusovellus.
Asenne oikea.PKivireki kirjoitti: Jos joskus koittaa työttömyys, niin mielummin alan vaikka topless-tarjoilijaksi kuin myymään vakuutuksia..
No sekin tuli koettua 2v sittenvinouma kirjoitti:Minä haluan. Saisi olla vielä viileämpi. Sitten kun juhannuksena sataa lunta olen tyytyväinen.jakovski kirjoitti:+17 astetta!! Argh! Tällaista kesää ei kukaan halua!