Myydään erinomaisessa kunnossa oleva 6s plus. Puhelin ostettu saunalahdelta 28.10.2015, takuutodistus tulee mukaan. Puhelimen kunnosta en muuta moitittavaa löydä kuin pari erittäin pientä jälkeä reunoissa, huomaa vasta kun läheltä katsoo tarkasti, niistä kuvat alempana.
Mukaan alkuperäispaketissa tulevien tavaroiden lisäksi kaksi applen aitoa nahkakuorta (musta ja ruskea) sekä lompakkomallinen musta kotelo.
Puhelin sijaitsee Haminassa, luonnollisesti mieluiten suosisin noutoa mutta postituskin on mahdollisuus. Hintapyyntö on 650€/paras tarjous. Kauppatapa 3 eli tarjouksiakin saa esittää.
Varattu: iPhone 6s Plus 64GB rose gold
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
7 viestiä
• Sivu 1/1
-
Varattu: iPhone 6s Plus 64GB rose gold
Viesti Kirjoittaja Nismowalker »
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut Nismowalker, 10.6.2016 klo 10.05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Re: M: iPhone 6s Plus 64GB rose gold
Viesti Kirjoittaja helmiinar »
Olisiko kulkua Helsinkiin? Tarjoan 600 mikäli puhelin on kuvailemassasi kunnossa ja kaupat pystyisi tekemään f2f. 

-
Reilu tarjous
Viesti Kirjoittaja Juhakullervo »
En malta odottaa iPhone 7 -puhelinta. Ei tule kannaltani niin merkittäviä lisiä. Siksi maksan sinulle tuosta 6s plus 64 Gb:stä pyytämäsi hinnan. Mukaanhan lähetätä ostokuitin, koska takuuta on jäljellä. Eihän ole operaattorilukittu? Postikulut tietenkin maksan. Postin kautta tänne Haapajärvelle.
Sina panet puhelimen postiin ja otat kuvan postituskuitista ja lähetät minulle testiviestin liitteenä. Minä maksan laitteen heti ja lähetän sinulle kuvan ruudultani maksun suorittamisesta. Näin ei kukaan petä toista, ok?
Yhteisytietoni ovat:
Juha Heikkilä
Puistokatu 29
85800 Haapajärvi
040-757 7179
juha.heikkila@ppm.inet. fi
juha.heikkila@maaselkalehti.fi
Olen facessa ja firman sivut ovat www. maaselkalehti.fi
Vastaa heti jos sopii. En lähde kilpalaulaulantaan. Hintaksi on ylärajalla kohdallaan. 700 € ja saan jo uuden, mutta pienemmäkkä muistilla...
Sina panet puhelimen postiin ja otat kuvan postituskuitista ja lähetät minulle testiviestin liitteenä. Minä maksan laitteen heti ja lähetän sinulle kuvan ruudultani maksun suorittamisesta. Näin ei kukaan petä toista, ok?
Yhteisytietoni ovat:
Juha Heikkilä
Puistokatu 29
85800 Haapajärvi
040-757 7179
Vastaa heti jos sopii. En lähde kilpalaulaulantaan. Hintaksi on ylärajalla kohdallaan. 700 € ja saan jo uuden, mutta pienemmäkkä muistilla...
-
Re: Reilu tarjous
Kaupat sopii minun puolestani, laitoin sähköpostia.Juhakullervo kirjoitti:En malta odottaa iPhone 7 -puhelinta. Ei tule kannaltani niin merkittäviä lisiä. Siksi maksan sinulle tuosta 6s plus 64 Gb:stä pyytämäsi hinnan. Mukaanhan lähetätä ostokuitin, koska takuuta on jäljellä. Eihän ole operaattorilukittu? Postikulut tietenkin maksan. Postin kautta tänne Haapajärvelle.
Yhteisytietoni ovat:
Juha Heikkilä
Puistokatu 29
85800 Haapajärvi
040-757 7179
-
Kaupat
Viesti Kirjoittaja Juhakullervo »
Hyvä että tarjoukseni sopi sinulle. Lähetit minulle sähköpostin, mutta ei tullut kotiosoitteeseen. Menikö työpaikalle?
Sopiiko huomenna, että lähetät kertomaani osoitteeseen puhelimen ja lähetät kuvan postituskuitista. Hoidan heti maksun (vaikka työpaikalla), kun saan sinun viestisi. Lähetän liki perään kuvan sinulle puhelimen maksusuorituksesta.
Vielä uudelleen kysymykset ja heitä vastakset ennen puhelimen lähetystä: eihän puhelin ole operaattorilukittu, onhan sinulla heittää mukaan ostokuitti...
terveisin
Juha Heikkilä
päätoimittaja, HuK, eMBA
Maaselkä-lehti
Puistokatu 29
85800 Haapajärvi
040-757 7179
Sopiiko huomenna, että lähetät kertomaani osoitteeseen puhelimen ja lähetät kuvan postituskuitista. Hoidan heti maksun (vaikka työpaikalla), kun saan sinun viestisi. Lähetän liki perään kuvan sinulle puhelimen maksusuorituksesta.
Vielä uudelleen kysymykset ja heitä vastakset ennen puhelimen lähetystä: eihän puhelin ole operaattorilukittu, onhan sinulla heittää mukaan ostokuitti...
terveisin
Juha Heikkilä
päätoimittaja, HuK, eMBA
Maaselkä-lehti
Puistokatu 29
85800 Haapajärvi
040-757 7179
-
Re: Varattu: iPhone 6s Plus 64GB rose gold
Viesti Kirjoittaja samantan »
Vähän ihmeelliseltä kuulostaa tuollainen ostajan ehdottama järjestely, ainakaan itse en myyjänä tuollaiseen suostuisi, olisi kyseessä kuka tahansa itselleni tuntematon henkilö, vaikka annettujen tietojen perusteella voisikin todentaa kyseeessä olevan todennäköisesti sama henkilö, keneksi henkilö itseään väittää. Riskinä on aina se, että ostaja ei lupauksista huolimatta siirrä sovittua summaa postituksen jälkeen tilille, ja sitten lähtikin puhelin uudelle omistajalle ilman ensimmäistäkään aietta maksusta. Toivon tietenkin, että tällaisesta tilanteesta ole kysymys, mutta hieman varuillaan olisin silti tällaisessa tapauksessa.
Eikö olisi paljon järkevämpää hoitaa kaupat esimerkiksi postiennakolla tuotteen ollessa näinkin hintava? Ei jäisi epäselvyyksiä kummallekaan osapuolelle siitä, missä vaiheessa raha ja tuote vaihtavat omistajaa.
Eikö olisi paljon järkevämpää hoitaa kaupat esimerkiksi postiennakolla tuotteen ollessa näinkin hintava? Ei jäisi epäselvyyksiä kummallekaan osapuolelle siitä, missä vaiheessa raha ja tuote vaihtavat omistajaa.
-
Re: Varattu: iPhone 6s Plus 64GB rose gold
Sovittiin että luuri lähtee postiin kun rahat näkyy tililläni.
7 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Myydään iPhone, iPad ja iPod”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka