Oulun torilla ollaan pari päivää naureskeltu tuolle touhulle. Nörtit innoissaa hyppivät pusikoihin, astuvat koiran pskaan ja autojen eteen. Vuosi 2016.
To all Pokémon-lovers; Let's meet at Kaisaniemi Park in Helsinki, Friday 22 of July, 7 PM.
DRESSCODE: Team inspired!
Valor: Red clothes.
Mystic: Blue clothes.
Instinct: Yellow clothes.
Let's be the very best together by having a Pokémon Helsinki Night Tour. The tour will take place in central Helsinki with start at Kaisaniemi. Together we will explore the city to catch them all.
No ehkä periaatteessa mutta jos joku on niin hullu että juoksee virtuaali pokemonin perässä auton alle katsomatta ympärilleen niin minun sympatiani ovat sen autokuskin puolella.
En mitenkään vihaa tietenkään näitä, naapurikin pelaa (aikuinen mies) tuota päivittäin ja nauroin kovasti eilen kun hän höpötti jostain munista ja palloista että pitää kävellä 6km että saa lisää jotain mistä en ymmärtänyt mitään
On hienoa että on kehitetty tuollainen peli että ihmiset lähtevät ulos liikkeelle datailu luolistaan mutta tuo sekopäinen autojen eteen hyppiminen on osoitus yksilön totaalisesta typeryydestä.
No ehkä periaatteessa mutta jos joku on niin hullu että juoksee virtuaali pokemonin perässä auton alle katsomatta ympärilleen niin minun sympatiani ovat sen autokuskin puolella.
Minun sympatiani on edelleen sen lapsen puolella.
..onko yhtäkään viestiä, mitä en ole joutunut muokkaamaan..
En mitenkään vihaa tietenkään näitä, naapurikin pelaa (aikuinen mies) tuota päivittäin ja nauroin kovasti eilen kun hän höpötti jostain munista ja palloista että pitää kävellä 6km että saa lisää jotain mistä en ymmärtänyt mitään
On hienoa että on kehitetty tuollainen peli että ihmiset lähtevät ulos liikkeelle datailu luolistaan mutta tuo sekopäinen autojen eteen hyppiminen on osoitus yksilön totaalisesta typeryydestä.
Jotakuinkin näin - lapset tietysti on otettava huomioon aina liikenteessä, mutta jos vanhemmat antavat pelata tuolla tavalla, on lapsi otettava huostaan.
(Edit: ja jos aikuinen on kyllin typerä pelatakseen tuolla tavalla, siltä on otettava puhelin pois)
Liikuntaa lisäävä toiminta on sinänsä positiivista, mutta tuskin Jakovskikaan pitäisi siitä, että pesäpalloa pelattaisiin liikenteen seassa...
Viimeksi muokannut arisel, 19.7.2016 klo 10.22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.