Mistä koti blogille?
Sana on (melkein) vapaa.
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
Mistä koti blogille?
Viesti Kirjoittaja bandha »
Typeryyksissäni rekisteröin aikanani oman .macin omalle nimelle, joten sen käyttö blogiin ei ole niin kovin suotavaa, joten mistä tilaa blogille? Tarkoitus olisi pitää kuvagalleriaa, johon lisäilisin kuvia viikottain ja blogia varmaankin useamman kerran viikossa. Sivut tein jo alkuun iWebille, joten mistä tila?
-
Viesti Kirjoittaja Skarsnak »
Jos erittäin riisutut ominaisuudet riittävät, voisi 1Mb.fi olla sopiva paikka. Kalliimpia ja enemmän ominaisuuksia sisältäviä webbihotelleja toki on, mutta jos tarve todella on vain blogille, saattaisi tuo olla mainio ratkaisu.
-
-
Viesti Kirjoittaja Burana »
http://www.vuodatus.net näyttää jotain tarjoavan. Vai haluatko välttämättä pysyä niissä iwebin karuissa sivuissa? :-)
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Kyllä iWebilläkin nättejä sivuja saaBurana kirjoitti:http://www.vuodatus.net näyttää jotain tarjoavan. Vai haluatko välttämättä pysyä niissä iwebin karuissa sivuissa? :-)

Mutta siis paras ratkaisu tähän olisi kyllä ehdottomasti joku valmis blogi/valokuvasivusto, jonka leiskan voi muokata haluamakseen.
-
Viesti Kirjoittaja titityyana »
Päältä nättiä sisältä paskaa...TheKraken kirjoitti:Kyllä iWebilläkin nättejä sivuja saaBurana kirjoitti:http://www.vuodatus.net näyttää jotain tarjoavan. Vai haluatko välttämättä pysyä niissä iwebin karuissa sivuissa? :-)
Mutta siis paras ratkaisu tähän olisi kyllä ehdottomasti joku valmis blogi/valokuvasivusto, jonka leiskan voi muokata haluamakseen.
Futuron on ainakin hyvä. Kuullut paljon kehuja.
-
Viesti Kirjoittaja bandha »
Kyllähän iWebin rajoitukset tulevat nopeasti vastaan totaaliselle amatöörillekkin. Aikaisemmasta Windows-elämästä käyttökokemukset Dreamweaverilla olivat hyviä, kun sitä oppi käyttämään, mutta on turhan kallis ostettavaksi. Täytynee tyttyä siis iWebiin, kun ei tiedä paremmasta (kieltäydyn ottamasta selvää, niin pysyn onnellisena).
-
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Kai huomasit, että 20 euron lisähinnalla tuolta 1mb.fi:stä sai gigan levytilaa vuodeksi. Sen luulisi rittävän jo pieneksi toviksi.bandha kirjoitti:Mutta kun tarvitsee enemmän tilaa. Laitoin ne nyt alkuun .macille ja hain .tk:n domainin. Kai se kelpaa jonkin aikaa, kunnes löytyy joku fiksu ratkaisu
"Ei käkikään kiekumatta kuki."
Ompput: Mb Pro 17" unibody, 2.8 Ghz, 8 gb, 500 gb, anti-glare / Air 11", 1.6 Ghz, 4 gb, 128 gb
Palvelin: AMD 64 Laptop / FreeBSD
iPod/iPad/iPhone: 16 gb nano 5th gen violetti / 32gb wifi / 4 32GB musta
Ompput: Mb Pro 17" unibody, 2.8 Ghz, 8 gb, 500 gb, anti-glare / Air 11", 1.6 Ghz, 4 gb, 128 gb
Palvelin: AMD 64 Laptop / FreeBSD
iPod/iPad/iPhone: 16 gb nano 5th gen violetti / 32gb wifi / 4 32GB musta
-
Blogikoti
Viesti Kirjoittaja Tonttu »
Minä olen ostanut palvelintilan 34sp.comista ja asentanut sinne WordPress-blogialustan. Hyvin toimii ja tilaa on! Maksaa alle 20 euroa vuodessa.
Olen ollut myös hyvin tyytyväinen heidän tekniseen tukeensa, jota olen tarvinnutkin - tonttu kun olen ;-)
Olen ollut myös hyvin tyytyväinen heidän tekniseen tukeensa, jota olen tarvinnutkin - tonttu kun olen ;-)
-
Viesti Kirjoittaja amok- »
fiMUGin tarjoama fidisk on toiminut varsin hyvin, eikä 28e opiskelijahinta vuodessa ole kovinkaan paha gigan verkkolevystä. Suomenkielisellä ja mac-asiantuntevalla teknisellä tuella varustettuna jopa halpa. 
Ja mieluummin rahat aatteelliselle mäkkiyhdistykselle kuin bisnespohjalla toimivalle instanssille.
ja WordPress asentuu tuonne tosiaan heittämällä, mutta iWebistäkin voi suoraan julkaista fidiskille julkaise kansioon-komennolla, jos sitä mielii käyttää.

Ja mieluummin rahat aatteelliselle mäkkiyhdistykselle kuin bisnespohjalla toimivalle instanssille.

11 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka