Hei! ajattelin nyt kysyä täältä apua kun mikään ei tunnu auttavan
![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
. Eli minulla on iPhone 4s 16gb ja siinä on ongelmana että se ei enää käynnisty. Noin viikko sitten kaaduin puhelin taskussa ja siitä meni lasit rikki ja vääntyi ehkä hitusen vasemmasta yläkulmasta. sen jälkeen kuitenkin toimi normaalisti, jokseenkin kuumeni. muutama päivä sitten puhelin sammui ja laitoin laturiin normaalisti, kesti arviolta 5 tuntia että se lähti käyntiin

. noh, sen jälkeen se toimi taas normaalisti hetken, mutta sammui taas. laitoin taas lataukseen ja nyt ei enää käynnisty ollenkaan
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
laturissa oli vajaan päivän mutta ei vaan lähde käyntiin... kuumenee aika paljon. näyttö reagoi siis kun laittaa lataukseen ja puhelin lämpenee. Tuntuu että virtaa ei vain mene puhelimeen. Muutenhan tämä ei haittaisi koska muutenkin vanha puhelin ja olen aikeissa ostaa uutta, mutta kun puhelin ollut minulla 2012 loppuvuodesta ja kuvia kertynyt päälle 4000 (iCloudia en jostain syystä ole käyttänyt ja nyt harmittaa). Olisiko mitenkään mahdollista saada kuvia puhelimesta laittamatta rahaa siihen? jotain voin hätätapauksessa siihen uusiakkin, mutta mieluiten vain että saisi käyntiin ja siirrettyä kuvat koneelle... Eli onko mahdollista saada kuvia puhelimesta vaikka ei käynnisty? Kiitos vastauksista etukäteen
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
.