![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Siihen se on nyt kuitenkin mennyt ja hyvin tää tuntuu nyt toimivan mobiilinakin..
Musiikki soi 8-9h päivässä kun olen töissä ja autoreissuilla puhelimesta.
Viesti Kirjoittaja Machist »
Viesti Kirjoittaja Miklu »
Viesti Kirjoittaja mikse11 »
Viesti Kirjoittaja jkoodari »
Viesti Kirjoittaja mikse11 »
Alunperin menin youtubesta löytyneiden ohjeiden mukaan ja ilmeisesti jotakin jäi napauttamatta kun tuo normiveloitus minulta otettiin maksutietoja vahvistaessa. Apple-tuki palautti jo rahani mutta nähtävästi tuo maksettu kuukausi jäi voimaan ja ehkä tämän takia minulla ei tuota 3kk ilmaisjaksoa enää näy. Toivotaan, että se sieltä ilmestyy kuukauden päästäjkoodari kirjoitti:Liittymisohje https://support.apple.com/fi-fi/HT204930
Viesti Kirjoittaja iTorsti »
Jotain cachea saattaa tallentua, mutta ei sen noin suurta tilaa pitäisi haukata. Kannattaa tarkistaa vielä, ettet ole omaan musiikkiin tallentamisen sijaan ladannut offline-versiota puhelimeesi. Voit käydä tsekkaamassa myös asetuksista kohdan "Musiikki", jossa voi hallita siihen liittyvää tallennustilaa.Miklu kirjoitti:Maksan Musicin kuukausitilauksesta ja onhan tuo ollut esim. kesäloman automatkoilla varsin hyvä tuote omata. Takapenkki kun vaatii yhtä musiikkia ja kuski toista jne.
Nyt huomasin, että musiikki(tiedostot) vievät puhelimeltani tilaa noin 2,1 Gt, vaikka en tietääkseni tai ainakaan en ole halunnut siirtää mitään musiikkia varsinaisesti puhelimeeni. Puhelimella näyttäisi olevan musiikkitiedostoina semmoisia biisejä, mitä minulla on tietokoneelle aikojen saatossa tuotu joko levyiltä tai eri tavalla hankittuina verkon yli.
Minkä takia niin monet "omat biisit", joita ei puhelimen kautta ole edes kuunneltu, on ilmestyneet sinne puhelimelle? Yksi syy tuon Musicin käyttöön ottoon oli se, että musiikki ei veisi tilaa puhelimesta (tai Padistä). Mitä asetuksissa pitäisi olla ruksittuna, että ne musiikit eivät oikeasti siirtyisi sinne puhelimelle tilaa viemään vaan olisivat käytössä pilvestä?
Viesti Kirjoittaja Hepo »
Viesti Kirjoittaja KB7s »
Viesti Kirjoittaja Buckley »
KB7s kirjoitti:Mikä siinä David Guettassa on vialla?
En vaan tykkää tuon tyylisestä musiikista. Varmaan lahjakas artisti. Yleensä kappaleet pilattu taustalla pumputtavalla disko pumputuksella.KB7s kirjoitti:Mikä siinä David Guettassa on vialla?
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Viesti Kirjoittaja Mepi »
Viesti Kirjoittaja KenSu »
Viesti Kirjoittaja a piiras »
Vastasitko tuohon minun kysymykseen vai oliko tuo kysymys yleensä Apple Musicista?a piiras kirjoitti:Eipä taida sitten mitenkään toimia näitä vanhemmissa järjestelmissä?:
- OS X 10.9.5
- Apple TV [4]
Viesti Kirjoittaja iTorsti »
Viesti Kirjoittaja nsamppa »
Samaa valitti oma MAcBook Pronsamppa kirjoitti:Mulla ei iTunes pääse enää ollenkaan kiinni icloud kirjastoon. Prkl ku ärsyttää. Onks jollain jotain vinkkiä heittää?
Viesti Kirjoittaja jani73 »
Viesti Kirjoittaja golemi »
Viesti Kirjoittaja jaksu »
Viesti Kirjoittaja MrFerguson »
Palaa sivulle “Audio ja musiikki”