No jos lähtisi kaikkia mun edellisiä autoja muistelemaan, niin aina on mennyt jonkin verran rahaa.
Pahin oli V70 (vm2007).
Hammastanko paukahti 7kk jälkeen ostosta. 1800e meni siihen remppaan. 1v siitä niin taas alkoi vuotamaan. Laitoin kiertoon.
V40 (vm2004), siitä meni kaasuläppäkotelo. Sen remppa oli jotain 800e.
Focusta (vm2005) pidin noin puoli vuotta, meni varashälyt päälle, eikä millään saanut pois. Kiva oli kaupasta lähteä vinkuvalla ja vilkkuvalla autolla

Laguna (vm2003) meni katalysaattori just liikkeen takuuajan jälkeen. 600e.
Hondasta (vm2011) meni hiukkassuodatin 160 000km jälkeen. 1100e DPF poisto ja säästösofta sisälle. Kytkin alkoi luistamaan sitten ja siitä maksoin pikkuista vajaa tonnin.
Että jos vaggilainen 1.6tdi, niin EGR saattaa mennä jossain vaiheessa, mutta siitä pitäisi päästä noin 500-600e.
Mulla on ollut hieman huonoa tuuria kaikkien autojen kanssa, mitä olen ostanut

..onko yhtäkään viestiä, mitä en ole joutunut muokkaamaan..