Lämmikettähatey kirjoitti:Normisettiä... lämmikettä jaloille viileisiin syysiltoihin sukkapuodista.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Taitaa kyyti olla ainoa, joka noista teidän taloudessa kuumenee

Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Lämmikettähatey kirjoitti:Normisettiä... lämmikettä jaloille viileisiin syysiltoihin sukkapuodista.
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja K_Kolja »
Viesti Kirjoittaja Kevät »
Viesti Kirjoittaja OlliK76 »
Viesti Kirjoittaja PT302 »
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja jani73 »
40litraa bemariin, eikä tullut edes täyteen. Vie mun ajoissa 13,5l sadalla. Halpaa ku saippua.PT302 kirjoitti:25 litraa pensaa riukseen, rohmu kehtaa kuluttaa kaikki pensat mitä tankissa on, 4 litralla ei pääse ku sata kilometriä.
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Ajaako joku viellä polttiksilla... ja kehtaa tunnustaa sen tällaisella teknor*nkkarisivustollajani73 kirjoitti:40litraa bemariin, eikä tullut edes täyteen. Vie mun ajoissa 13,5l sadalla. Halpaa ku saippua.PT302 kirjoitti:25 litraa pensaa riukseen, rohmu kehtaa kuluttaa kaikki pensat mitä tankissa on, 4 litralla ei pääse ku sata kilometriä.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Toki mulla löytyy pari pientä polttislennokkia, helikopteri ja polttisautokin makuuhuoneesta.Jussi68 kirjoitti:jani73 kirjoitti:
Ajaako joku viellä polttiksilla... ja kehtaa tunnustaa sen tällaisella teknor*nkkarisivustolla![]()
Yök!
Viesti Kirjoittaja jpsuominen »
Olen aina kuvitellut että priukset kuluttaa niin vähän koska kukaan ei yksinkertaisesti halua ajaa niillä minnekään...Jussi68 kirjoitti:Ajaako joku viellä polttiksilla... ja kehtaa tunnustaa sen tällaisella teknor*nkkarisivustollajani73 kirjoitti:40litraa bemariin, eikä tullut edes täyteen. Vie mun ajoissa 13,5l sadalla. Halpaa ku saippua.PT302 kirjoitti:25 litraa pensaa riukseen, rohmu kehtaa kuluttaa kaikki pensat mitä tankissa on, 4 litralla ei pääse ku sata kilometriä.![]()
Yök!
Viesti Kirjoittaja maccivaari »
Veli velka ottaissa, veljenpoika maksaissa.hatey kirjoitti:^^ Itse kun aikonaan ostin asunnon, niin olin surkea köyhä, enkä ollut saanut säästettyä asunnon hintaa, vaan jouduin ottamaan lainan ostoa varten. Koin olevani hetken aikaa rikas, kun lainan noston jälkeen hain pankkiautomaatista tiliotteen, ja sitten takaisin pankin neukkariin siirtämään raha myyjän tilille ja olin jälleen köyhä. Tuo tiliote on edelleen tallessa ja voin muistella tuota huumaavaa tunnetta, kun olin rikas.
Vähän sama fiilis kävi ja kuva tallessa hetkellisestä saldosta. Onneksi sentään edellisen, tai tämän hetkisen siis vissiin, kämpän myyntirahat oli tilillä viikon niin näytti siltä että olisi edes hieman varoissaanhatey kirjoitti:^^ Itse kun aikonaan ostin asunnon, niin olin surkea köyhä, enkä ollut saanut säästettyä asunnon hintaa, vaan jouduin ottamaan lainan ostoa varten. Koin olevani hetken aikaa rikas, kun lainan noston jälkeen hain pankkiautomaatista tiliotteen, ja sitten takaisin pankin neukkariin siirtämään raha myyjän tilille ja olin jälleen köyhä. Tuo tiliote on edelleen tallessa ja voin muistella tuota huumaavaa tunnetta, kun olin rikas.
Viesti Kirjoittaja niiksu »