Viimeisin levyostoksesi?
Sana on (melkein) vapaa.
-
-
Viesti Kirjoittaja iCook »
Köh... Niin kuinkas olisit ostanut, kun levy ilmestyy vasta 2.5.Saltikov kirjoitti:"TOOL - 10 000 days"
En oikeastaan ostanut, mutta kumminkin aivan uber-levy.
Voisi melkein sanoa että aika fressi lähestymistapa - ei mittään uutta sinänsä, mutta kuitenkin... ja vähän mainontaa http://www.toolband.com

-
-
Viesti Kirjoittaja Hiljaisuus »
Epica: The Score
tuli juuri postissa. En ole ehtinyt kuunnella.
tuli juuri postissa. En ole ehtinyt kuunnella.
"Ei käkikään kiekumatta kuki."
Ompput: Mb Pro 17" unibody, 2.8 Ghz, 8 gb, 500 gb, anti-glare / Air 11", 1.6 Ghz, 4 gb, 128 gb
Palvelin: AMD 64 Laptop / FreeBSD
iPod/iPad/iPhone: 16 gb nano 5th gen violetti / 32gb wifi / 4 32GB musta
Ompput: Mb Pro 17" unibody, 2.8 Ghz, 8 gb, 500 gb, anti-glare / Air 11", 1.6 Ghz, 4 gb, 128 gb
Palvelin: AMD 64 Laptop / FreeBSD
iPod/iPad/iPhone: 16 gb nano 5th gen violetti / 32gb wifi / 4 32GB musta
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja iKari »
Tänään sattui ruokaostosten lomassa koriin mukaan
Megadethin "Greatest Hits - Back to the Start"
Midprice-levykorista... tulee wanhat "hyvät" ajat mieleen,
kun järjen sijasta päätä painoi letti...
Megadethin "Greatest Hits - Back to the Start"
Midprice-levykorista... tulee wanhat "hyvät" ajat mieleen,
kun järjen sijasta päätä painoi letti...

21,5" iMac 2.5GHz Intel Core i5 --- 8GB RAM --- 500GB HD --- Mac OS X 10.9.1 Mavericks
-
-
Viesti Kirjoittaja since86 »
Nimenomaan pojat EI OSAA ENÄÄ tehdä musaa!iCook kirjoitti:Jos Pepperssistä tykkää ni hyvä on levy. Kuulun tykkääjiin....eepi kirjoitti:Stadium Archadium tuli täälläkin hankittua. Ja vielä exclusive-versiona. Kyllä pojat ossaa vieläkin tehdä musiikkia.

-
Viesti Kirjoittaja iCook »
Kyllä minusta Uplift Mofon jälkeen ollaan tuotantopuolella menty huimasti eteenpäin. Nykyään musiikkia osataan tuottaa. Toiset tykkää musiikista, joka kuulostaa tuotetulta (hyvässä mielessä) ja toisille maistuu autotallimeininki.since86 kirjoitti:Nimenomaan pojat EI OSAA ENÄÄ tehdä musaa!iCook kirjoitti:Jos Pepperssistä tykkää ni hyvä on levy. Kuulun tykkääjiin....eepi kirjoitti:Stadium Archadium tuli täälläkin hankittua. Ja vielä exclusive-versiona. Kyllä pojat ossaa vieläkin tehdä musiikkia.Uplift Mofo Party Planin jälkeen on taso tippunut tasaisesti

-
Viesti Kirjoittaja MarQ »
no ei se nyt ihan noinkaan oo. kyllä mother's milk on mainio ja blood sugar sex magik yks kaikkien aikojen parhaista levyistä evö! one hot minutella ja californicationillakin on hetkensä, mutta by the way on kyllä kauhia. ja siihen nähen tää uus on nannaa korvillesince86 kirjoitti:Nimenomaan pojat EI OSAA ENÄÄ tehdä musaa!iCook kirjoitti:Jos Pepperssistä tykkää ni hyvä on levy. Kuulun tykkääjiin....eepi kirjoitti:Stadium Archadium tuli täälläkin hankittua. Ja vielä exclusive-versiona. Kyllä pojat ossaa vieläkin tehdä musiikkia.Uplift Mofo Party Planin jälkeen on taso tippunut tasaisesti
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Viesti Kirjoittaja since86 »
No tulihan ne sieltä!
Mä jo ajattelinikin, pientä provoo pistin tahallaan.
Mut kyl mä oikeesti olen tuota mieltä. Mä muistan kun mä näin jossain leffassa, en nyt muista missä, soitti livenä hemmetin kova sekobändi ja lopputeksteistä kaivoin Peppersien nimen.
Levy oli suhteellisen vaikea hankkia, mutta ehdottomasti vaivan arvoinen. Freaky Styley oli todellä päräyttävä kokemus ja hiukan myöhemmin Peppersit livenä tennissukkineen oli mieltä ylentävä kokemus. Siihen aikaan ilmoitin Peppersit yleensä suosikkibändikseni...
Viimeisimmäksi RHCP hankinnaksi on jäänyt kait Blood Sugar.... ei vaan tunnu enää samalle tai siis bändi tuntuu LIIKAA samalle kuin ennekin. Uudistuminen? Missä pelaa?![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)

Mä jo ajattelinikin, pientä provoo pistin tahallaan.
Mut kyl mä oikeesti olen tuota mieltä. Mä muistan kun mä näin jossain leffassa, en nyt muista missä, soitti livenä hemmetin kova sekobändi ja lopputeksteistä kaivoin Peppersien nimen.
Levy oli suhteellisen vaikea hankkia, mutta ehdottomasti vaivan arvoinen. Freaky Styley oli todellä päräyttävä kokemus ja hiukan myöhemmin Peppersit livenä tennissukkineen oli mieltä ylentävä kokemus. Siihen aikaan ilmoitin Peppersit yleensä suosikkibändikseni...
Viimeisimmäksi RHCP hankinnaksi on jäänyt kait Blood Sugar.... ei vaan tunnu enää samalle tai siis bändi tuntuu LIIKAA samalle kuin ennekin. Uudistuminen? Missä pelaa?
![Neutraali [:|]](./images/smilies/icon_neutral.gif)
-
kyllähän sulla tossa pointtia on
ja olen B. osittain samaa mieltä. hulluus on bändistä kadonnut ja vanhentuneet äijät tekee seestynyttä poppia.
tosin olin freaky styleyn ilmestyessä kolmevuotias, niin voi olla etten siks siitä sillon kauheesti innostunu
ja siks jäi tennissukatkin näkemäti
mut sen sijaan ekalla hartwall areena -keikalla oli jänskä huomata et suurin osa väestä oli ilmeisesti scar tissuen ym takia paikalla. nimittäin kun bändi alotti yertle the turtlen, ni jengi oli aika ihmeessä. myö kyllä parin kaverin kans mentii eturivissä sekaste. ihmiset kummasteli meitä![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
tosin olin freaky styleyn ilmestyessä kolmevuotias, niin voi olla etten siks siitä sillon kauheesti innostunu
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)

mut sen sijaan ekalla hartwall areena -keikalla oli jänskä huomata et suurin osa väestä oli ilmeisesti scar tissuen ym takia paikalla. nimittäin kun bändi alotti yertle the turtlen, ni jengi oli aika ihmeessä. myö kyllä parin kaverin kans mentii eturivissä sekaste. ihmiset kummasteli meitä
-
-
-
kaks kuunteluu vasta takana, mut hyvältä sm3tana vaikuttaa. luulen ja toivon, että enempi kuuntelulla alkaa aukeemaan paremmin ja paremmin. näin vähän jälkee jo likainen parketti ja vapaa maa kolisee siihe tahtii ettei perjantain keikkaa jaksas millään oottaa
eli jos tykkäät ton tyyppisestä menosta, ni kyllä mää uskaltasin suositella![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
eli jos tykkäät ton tyyppisestä menosta, ni kyllä mää uskaltasin suositella
-
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka