![Surullinen [:(]](./images/smilies/icon_sad.gif)
Olen vaihtamassa jossain vaiheessa tässä (kröhöm, kun rahatilanne sallii...) acerista macciin ja iTunes- kirjasto pitäs saada siirrettyä.
Eli iTunes-kirjasto on mulla kopioitu muistitikulle, ja kirjasto oli järjestetty, ja applikaatiot ja musat näyttäisivät olevan "paikoillaan". Kopioin siis Musiikki-kansiosta iTunes-kansion (win 10 käyttiksenä) sinne muistitikulle. Ja siirron suunnitelma on vastaava: muistitikku macciin kiinni, iTunes- kansion siirto muistitikulta Musiikki-kansioon macissa ja pitäisi vissiin korvautua se olemassa oleva tyhjä kirjasto sillä minun lisäämälläni. Tuon kuullemma pitäisi toimia, sitten vaan valtuutusta koneelle. (tähän voi myös sanoa vinkkiä jos on jotain epäilyttävää)
Kysymys kuuluukin, että mulla taisi olla windowsissa iTunes 12.4.1 (en ole edes tarkistanut päivityksiä viime aikoina, kun tuo win10 on aikamoinen p****läjä jostain syystä
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Onko tästä haittaa, kun siirtää sen "vanhan" kirjaston? Toimiiko se kirjasto sitten oikein vai voiko tulla jotai ongelmia? Kirjaston "rakenne" ei kaiketi ole muuttunut näiden päivitysten välillä. Ainakaan iOS-siirrossa ei haittaa (tietääkseni), vaikka olisi vanhempi varmuuskopio esim varmuuskopiona 9.3.1 ja käyttis johon se siirretään olisi 9.3.3.