Kuvankaappaus näytille?
Täällä voit kysyä mistä tahansa Mac-ongelmasta, jos et löydä vastausta muualta.
-
Jep, asia kunnossa.
Viesti Kirjoittaja nimetön »
Nyt se onnistuu rutiinilla.
Kiitos kaikille auttaneille,. Upeeta auttamista.
Ei mennyt tämä päivä hukkaan kun oppi taas jotain.
Kiitos kaikille auttaneille,. Upeeta auttamista.
Ei mennyt tämä päivä hukkaan kun oppi taas jotain.
-
- Vuoden Homppulainen 2006
Viesti Kirjoittaja AppleFarmer »
En vain ymmärrä, miten se voi olla noin vaikeata. Tässä puoli tusinallista miehiä antoi ihan selvät ohjeet.
[img]OSOITE_TÄHÄN[/img]
Ei voi olla mistään noviisi-hommasta kyse.
Turhaan sinä itse lähdet kirjoittelemaan noita img-tageja tuonne (ja jätät välilyöntejä väärään paikkaan). Pastaat tänne vaan sen osoitteen, aktivoit sen (maalaat) ja painat ylävalikossa olevaa IMG-nappia.
Pääasia kuitenkin, että nyt toimii ja osaat tuon. Pointtini oli ehkä se, että olisit lukenut ne ohjeet kunnolla heti alusta.![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
[img]OSOITE_TÄHÄN[/img]
Ei voi olla mistään noviisi-hommasta kyse.
Turhaan sinä itse lähdet kirjoittelemaan noita img-tageja tuonne (ja jätät välilyöntejä väärään paikkaan). Pastaat tänne vaan sen osoitteen, aktivoit sen (maalaat) ja painat ylävalikossa olevaa IMG-nappia.
Pääasia kuitenkin, että nyt toimii ja osaat tuon. Pointtini oli ehkä se, että olisit lukenut ne ohjeet kunnolla heti alusta.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
Jep.
"En vain ymmärrä, miten se voi olla noin vaikeata. Tässä puoli tusinallista miehiä antoi ihan selvät ohjeet."
Tyhmyydestä sakotetaan, heh.
"Pääasia kuitenkin, että nyt toimii ja osaat tuon. Pointtini oli ehkä se, että olisit lukenut ne ohjeet kunnolla heti alusta."
Luetun ymmärtäminen ei ole aina kaikille helppoa.
Oppia ikä kaikki, vai miten se nyt menikään.
Viellä kerran kiitos kaikille avusta ja kärsivällisyydestä.
Tyhmyydestä sakotetaan, heh.
"Pääasia kuitenkin, että nyt toimii ja osaat tuon. Pointtini oli ehkä se, että olisit lukenut ne ohjeet kunnolla heti alusta."
Luetun ymmärtäminen ei ole aina kaikille helppoa.
Oppia ikä kaikki, vai miten se nyt menikään.
Viellä kerran kiitos kaikille avusta ja kärsivällisyydestä.
-
Re: Oho.
Viesti Kirjoittaja power »
Olen pahoillani aiheuttamastani mielipahasta. Alkoi vaan eilen vahvasti vaikuttaa siltä, että "nimetön" yrittää nyt keksiä kaikki mahdolliset tavat millä homma ei onnistu, kuten tuo välilyöntien käyttö tageissa. Varsinkin, kun "puoli tusinaa miestä" - kuten AF asian osuvasti ilmaisi - oli jo antanut hyvät ohjeet homman hoitamiseksi.nimetön kirjoitti:Sinä joka mainitsit trollista niin ilmeisesti järkesi ei riitä ymmärtämään sitä että joku on noviisi?
Täällä internetin keskusteluissa on tietenkin ongelmana tämä kasvottomuus; jossain vaiheessa ei enää voi olla varma onko vastapuoli tosissaan pyytämässä apua - vai trollaamassa saadakseen itse hyvät naurut.
No, pääasia että nyt toimii, ja tästedes osaat tarvittaessa liittää kuvankin mukaan postauksiisi.
Power - a happy Mac-user since 1986...
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
-
Ok power.
Kiitos power viestistä.
""Olen pahoillani aiheuttamastani mielipahasta"
Ok. Kiitos.
" Alkoi vaan eilen vahvasti vaikuttaa siltä, että "nimetön" yrittää nyt keksiä kaikki mahdolliset tavat millä homma ei onnistu, kuten tuo välilyöntien käyttö tageissa. Varsinkin, kun "puoli tusinaa miestä" - kuten AF asian osuvasti ilmaisi - oli jo antanut hyvät ohjeet homman hoitamiseksi."
Niin, luulo ei ole tiedon väärti.
"Täällä internetin keskusteluissa on tietenkin ongelmana tämä kasvottomuus; jossain vaiheessa ei enää voi olla varma onko vastapuoli tosissaan pyytämässä apua - vai trollaamassa saadakseen itse hyvät naurut."
Näinhän se on.
Jos en muuta elämässä ole oppinut niin ainakin sen että kukaan ei ole täydellinen.
Ei mulla ainakaan ole varaa suhtautua kehenkään eikä mikinkään ylimielisesti.
""Olen pahoillani aiheuttamastani mielipahasta"
Ok. Kiitos.
" Alkoi vaan eilen vahvasti vaikuttaa siltä, että "nimetön" yrittää nyt keksiä kaikki mahdolliset tavat millä homma ei onnistu, kuten tuo välilyöntien käyttö tageissa. Varsinkin, kun "puoli tusinaa miestä" - kuten AF asian osuvasti ilmaisi - oli jo antanut hyvät ohjeet homman hoitamiseksi."
Niin, luulo ei ole tiedon väärti.
"Täällä internetin keskusteluissa on tietenkin ongelmana tämä kasvottomuus; jossain vaiheessa ei enää voi olla varma onko vastapuoli tosissaan pyytämässä apua - vai trollaamassa saadakseen itse hyvät naurut."
Näinhän se on.
Jos en muuta elämässä ole oppinut niin ainakin sen että kukaan ei ole täydellinen.
Ei mulla ainakaan ole varaa suhtautua kehenkään eikä mikinkään ylimielisesti.
Palaa sivulle “Ongelmia Macin kanssa?”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka