Koneeseeni tuli jonkinasteinen "Win32" virhe, jonka seurauksena kaikenlaiset mediatiedostot lakkasivat toimimasta
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)

Sitten alkoi ilonpito. Uudelleenasennus meni kohtuullisen kivuttomasti sen jälkeen, kun olin ensin muutaman tunnin testaillut asennuslevyn muita vaihtoehtoja, kuten Windowsin asennuksen korjauksen... ei toimi. Siispä asensin koko windöysin uudelleen. Kaikkihan meni hyvin... siihen asti kunnes kokeilin päästä nettiin. Koko homma tahmasi ilman järkevää syytä, eikä ratkaisua löytynyt verkkoasetuksillakaan pelleillessä

No, jälleen uusi asennus. Nyt toimi nettikin paremmin. Sitten ajattelin piruuttani ladata päivityksiä koneelleni. Tietenkin tästä aiheutui se, että kone ei enää käynnitynyt kuin safe-moodissa, jonka jälkeen sain sen ihmeenkaupalla kymmenen uudelleenkäynnistyksen jälkeen toimimaan normaalisti. Vahingosta yhtään viisastumatta latasin loputkin päivitykset, jonka jälkeen kone meni aivan jumiin

Nyt, noin 8 tunnin pelleilyn ja kolmannen uudelleenasennuksen jälkeen kone on toiminnassa (luoja tietää kuinka kauan), kun en ole ladannut minkäänlaisia päivityksiä koneelleni (näin olin tehnyt myös viime kesäisellä uudelleenasennuksella, kun päivitykset saivat koneen matelemaan ja pyytämään armon laukausta).
On aivan pakko kysyä, onko tällaista odotettavissa
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
Alan olla kurkkua myöten täynnä tätä paskaa. Asennuksen aikana ruutuun tulevat XP kehut näyttävät kaikkien ongelmien myötä lähinnä Microsoftin ankaralta kettuilulta, enkä varmasti tule koskaan vapaaehtoisesti ottamaan käyttöön Windows Visvaa, ellei sitten Mäkistäkin saada pilattua versiota joskus markkinoille. Olen joka tapauksessa muuttunut tietokoneiden osalta varsin kyyniseksi immeiseksi. AAAAAaaarrgghghh.