Legge kirjoitti:Niinpä. Olen edelleen sitä mieltä, että jos 3G/GS ei mennyt hirveän näköiseksi, niin tuskin menee tämäkään. Tai noh, joillakin varmasti meni ja menee myös Jet Black. Onneksi jokainen voi valita sen version, joka tuntuu sopivan omaan elämän menoon
Näin tuon luulisi kaikille sopivan, mutta mattamustan valinneilla on valtava tarve perustella muille omaa valintaansa ja kommentoida negatiivisesti kun joku on valinnut kiiltävän mustan. Ei uskoisi aikuisista ihmisistä... Mulle tuo vaan kertoo siitä, että ollaan epävarmoja sen oman valinnan suhteen. Vuonna 2016 älypuhelimen värikin on jo niin iso osa identiteettiä, että näyttää jopa tunteet kuumenevan
Molemmat on nähty ja niitä hiplattu. Jetblack oli livenä niin limanen että päädyin siksi mattaan... Siksi täällä myös asiasta kerron ettei porukka tee ostopäätöksiä pelkkien markkinointikuvien ja löpinöiden perusteella.
Jännä miten kova vääntö saatu taas aikaan. Eikö se ole se ja sama kunhan itse on tyytyväinen? Itse otin mattamustan ihan vain siitä syystä että menee/meni koteloon ja kun näytti siltä että jettimustaa saa odotella pitempään. Jos menisin ilman koteloa olisin valinnut jetmustan.
Se jet black minkä minä näin esittelytilassa ei ollut mitenkään limainen. Sormenjälkiä siinä oli... Samoin siinä mattamustassa oli sormenjälkiä ja rasvaa pinnassa. Vähiten sormenjäljet ja rasva näkyy varmaan noissa valkoisissa vaihtoehdoissa.
Anyway - pointtina nyt ei ollu tulla vääntää että kumpi vai kampi vaan se että ostosta harkitseville neuvoksi että käykää tsekkaamassa nämä livenä ennenkun teette päätöksen.
Mattamusta 7 Plus 32 gigan muistilla tilattu 9.10. klo 10:09 suoraan Applelta. Alunperin toimituksen piti tulla ensi viikolla mutta toimitus aikaistui huomiselle.
Elisa julkaisi hetki sitten fiksun taulukon, josta saa edes vähän kuvaa missä mennään. Toisin kuin verkkokauppa.comissa missä aina sama vastaus: "Ei tiedetä milloin tulee" melkein tekisi mieli jo peruuttaa tilaus sieltä ja tilata muualta.
Myös oma iPhone 7 Plus mattamusta 128GB Elisalta lähtenyt tänään matkaan, tilattu 9.9 11.45. Jos ei huomenna niin ainakin perjantaina pitäis päästä ohjelmistoja siirtämään uuteen vehkeeseen
Viimeksi muokannut Kukkols, 28.9.2016 klo 16.57. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mac Book Pro 15" i9 (2019) 16GB, 512GB SSD
iPhone 11 Pro Max 256GB Silver
Ei tullut odotettua yhtään. Tänään hain Mikkelistä Sonerapisteeltä ilman varauksia 7+ 32gb goldin kun satuin olemaan kaupungilla kokouksessa. Sinne jäi vielä 256gb plussa hopeana ja seiskoja eri väri/muisti kombinaatioilla vajaa 10kpl mm. Black 128gb
DNA:lla oli tuossa jokin aika sitten ilmeisesti jonkin verran laitteita nopeaan toimitukseen, mutta vaikuttaa hiukan siltä, että nekin ovat nyt jo loppuneet. Ei kannata toivoa liikoja, jos sieltä tilailee.
Applella tosiaan meni peilimustien 7 Plussien toimitusaika-arvio marraskuulle jo aikaisin ensimmäisenä ennakkotilauspäivänä, joten niitä saanee kyllä odotella jonkin aikaa.