Tietääkö kukaan toimiiko hong kongista ostettu iphone 6 suomessa? Olen menossa käymään hong kongissa ja siellä kun elektroniikka on verotonta niin sieltä olisi hyvä ostaa kun kerran halvalla saa.
kiitos jo etukäteen!
Viimeksi muokannut Anniel, 12.10.2014 klo 12.45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy:Otsikon hienosäätöä
E-W kirjoitti:Mitä hintaan tulee, niin Suomeen tuotaessa maksettava alv varmaan vie hinnan jokseenkin samalle tasolle? Korjatkaa, mikäli olen väärässä.
Niin, jos maksaa. En toki yllytä, mutta puhelin taskussa ei herättäne suurempaa mielenkiintoa
Mutta osaako kukaan sanoa toimivuudesta? Luin jostain että on eri malleja jotka toimivat eri alueilla. Itse olen täysin tietämätön tälläisistä asioista. Tosiaan matka ei ole aivan tulevina viikkoina mutta tulevaisuudessa
bibym kirjoitti:Mutta osaako kukaan sanoa toimivuudesta? Luin jostain että on eri malleja jotka toimivat eri alueilla. Itse olen täysin tietämätön tälläisistä asioista. Tosiaan matka ei ole aivan tulevina viikkoina mutta tulevaisuudessa
Ainakin Singaporesta sai toimivaa mallia, kun 5S:sää selvittelin. Kaveri asuu siellä, mutta ei sopinut aikataulut, joten tuli hankittua täältä.
bibym kirjoitti:Mutta osaako kukaan sanoa toimivuudesta? Luin jostain että on eri malleja jotka toimivat eri alueilla. Itse olen täysin tietämätön tälläisistä asioista. Tosiaan matka ei ole aivan tulevina viikkoina mutta tulevaisuudessa
iPhone 6:sta on 3 eri mallia riippuen markkinasta: A1549, A1586 ja A1589. Suomessa myydään mallia A1586, joka näyttäisi olevan sama malli kuin Hong Kongissa myytävä malli, joten puhelimen pitäisi toimia.
Hei, tietääkö kukaan, milloin iPhone 6 olisi saatavilla Hong Kongissa? Paikallinen Applen online store näyttää edelleen, että ei saatavilla. Applen ja MacRumorsin sivut eivät tiedä kertoa, mutta löytyisikö tietoa jostain muualta?
Nyt olisi tammikuulla menoa Honkkariin, niin olisi halu ostaa, kun iPhone 6 on siellä noin 170 € halvempi.