Juu,minun apple id:n tiedot näkyy heti ekana. Luottokorttia ei ole syötettynä. Eli näen apple id-yhteenvedon, ostohistorian ja asetukset (lempinimi, muistuta minua, suositukset) tuossa järjestykessä, viimeisenä "nollaa ostamisen ja lataamisen varoitukset".
Vanha laite näkyi minulla, kunnes poistin sen. Eli mulla on näkynyt kyllä tuo kyseinen "iTunes-pilvi", kunnes poistin vanhan laitteen sieltä (jotta sen uusi omistaja voisi liittää laitteen itselleen tarvittaessa). En vain nyt saa tuota mun uutta iPhonea liitettyä jostain syystä (vanha laite oli liitetty sinne jo joskus 2015 joulukuussa, eli ei ole mitään 90pvän lukitusta syynä). Uudessa iPhonessa on vanhasta laitteesta varmuuskopio siis, totta kai.
En tiedä voisiko se vaikuttaa,että en ole iTunes-storesta ladannut ikinä mitään. Olen siis vain App Storea käyttänyt. Se ei tosin selitä sitä, että kuitenkin mulla on vanha laite siellä näkynyt. No joo...
Mutta kiitos kommenteista, ja vaikka en saisi tuota liitettyä niin haluaisin sen vain varmistaa, että tuo pilvihän ei vaikuta varmuuskopioihin tai sen palauttamiseen..?? Se nyt on mulla iTunesissa tärkeintä synkkaamisen lisäksi
-typoja, kaikkialla typoja... niitä tässä on korjailtu
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)