Tässä muutama päivä sitten ostin DNA:lta ruusukultasen iphone 7 32gb. 3 vuoden takuu, kännykkä täydellisessä kunnossa. Jäi kaduttamaan kun en plussaa sitten ottanutkaan... Alusta asti pidetty molemminpuolisia suojakuoria. Mustaa iphone 7 plussaa etsiskelisin. Voin myös antaa välirahaa jonkun verran, riippuu iphonen kunnosta ja milloin ostettu. Vaihto mieluiten Helsingissä, ja ainoastaan kasvotusten.
T. Pihla
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut amanita, 8.11.2016 klo 17.25. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Syy:Otsikkoon V: Kuvat lisätty myyjän puolesta, maksukuittikuva jätetty pois, takuukuittikuva riittää.T akuukuitista peitetty sarjanumero
Liitä ketjuun kuvia laitteesta, kuitista ja paperille kirjoitetusta nimimerkistäsi samoissa kuvissa. Kuvat voi liittää ketjuun viestinkirjoituskentän alapuolella olevan Liitetiedostot-toiminnon avulla. Kuvat alle megaisia. Kiitos.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-
Hei, voisin sähköpostiin huomenna laittaa kuvia Ja kuitit yms, en ole nyt kotona. Niin annatko sähköpostisi vai Näkyykö se jossain täällä kun en tiedä, ihan uus hommeli tää hopeinen omena mulle...
T. Pihla Pellinen pihlapellinen@gmail.com
Edellisessä viestissäni kerroin, miten kuvat voi liittää ketjuun. Mikäli et onnistu niitä itse liittämään, voit lähettää kuvat minulla osoitteeseen amanita at hopeinenomena.net ,niin liitän kuvat puolestasi.
On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo! -Nalle Puh-