Olen hankkimassa elämäni ensimmäistä kannettavaa ja olen tullut siihen tulokseen että haluan Mac Pro:n. Kone tulee työkäyttöön ja en nyt yhtään ymmärrä niistä numerosarjoista jotka kai kuvaa jotain tehoja ja tallennustilaa ym. että mitä ne tarkalleen tarkoittaa ja mikä olisi minulle sopivin enkä tunne ketään joka osaisi auttaa joten kokeilen täältä.
Tulee siis työkäyttöön mutta mitään raskaita ohjelmia en siellä pyöritä, lähinnä office ohjelmia. Valokuville toivoisin runsaan tallennustilan sekä asiakastiedoille joita tulee sitten kertymään. Eli peruskäyttö perustuu Word ja Excel dokumenttien käsittelyyn. Koneen soisi kuitenkin toimia niin että dokumentit avautuu nopeasti.
Olisiko ehdotusta mitä ominaisuuksia koneessa tulisi olla. Kone on muutenkin kallis joten en halua mitään markkinoiden tehokkainta jos en sitä tarvitse koska ei olisi nyt rahaa maksaa turhasta. Toivoisin kuitenkin että ne ominaisuudet jotka nyt valitsen, riittää sitten hamaan tulevaisuuteen koska on sen verran kallis investointi etten haluaisi ihan vähään aikaan konetta uusia.
Olisin niin kiitollinen jos joku ehtisi vastailla
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)