Kauppatapa 1 = osta heti -hinta, myydään ensimmäisenä hp:n ketjussa tarjonneelle. Hintapyyntö: 400€
iPad Air 2 64GB
Space gray
Ostettu 17.11.2015 verkkokauppa.com (löytyy kuitti)
Takuuvaihdosta uusi laite maaliskuussa 2016 tector (löytyy kuitti)
Löytyy Liperistä.
Maksu käteisellä (nouto) tai tilisiirrolla (postitse).
Myyntiin erinomaisessa kunnossa oleva air 2 molemmilla yhteyksillä. Takuu meni umpeen valitettavasti juuri 17. päivä, mutta vikoja ei ole joita olisi tarve huoltaa että huoleti voi jatkaa käyttöä. Omassa käytössä ollut nyt puolisen vuotta, olen toinen omistaja. Mukana tulee alkuperäinen kuitti. Myös alkuperäinen pakkaus tarvikkeineen.
Kunto priima, ei naarmuja, ei kolhuja, ei mitään. Ei ole tippunut tai kolhiutunut mihinkään, ollut koko ajan suoja käytössä ja näytössä ollut kalvo päällä. Itse asensin heti laitteen saatuani zaggin lasikalvon näyttöön ja siinä on edelleen. Gojin kotelossa ollut siitä saakka ja hyvin sopii ja toimii siinä. Herätys toiminto kannessa kun avaa ja sulkee, pysyy kiinni. Saa katsottua leffoja ja videoita kun kannen kääntää taakse jalustaksi, takana pieni syvennys jonne taittaa kansi kiinni että pysyy tukevasti paikoillaan. Helppo puhdistaa. Väri musta.
Laitteessa iOS 10, itsellä ollut beta koko ajan, mutta palautan peruskäyttiksen myytyäni laitteen, siis kympin perusversion.
Akku kestää näppärästi useamman päivän omassa käytössä vaikka käyttö pitää sisällään paljon pelailua, musiikkia, videoita ja netin pläräämistä läpi foorumeilla. Ei ole ongelmia ollut.
Edit. Kuvat lisätty ja olihan se tieto tuolla että tämä oli takuuvaihdossa tullut uusi yksilö tänä vuonna, jonka minä edelliseltä omistajalta ostin.