Eli iphone 6s (64Gt) Silver myynnissä, mutta HUOM! MYYN VASTA KUN UUSI IPHONE MALLI ON MINULLE SAAPUNUT! Koska ilman älypuhelinta en voi elää. Eli olisko arvio noin lokakuussa joskus
Sitten iphone 6s laitteeseen:
-Puhelin on heti alusta asti pistetty suojamuoveihin ja suoja kalvoihin! Eikä käytetty hetkeäkään ilman! Eli mitään pintanaarmuja ei ole! Ja jos on niin uskallan luvata että ne ovat tosipieniä (kärpäsen kakkoja jos sitäkään) ja näytössä niitä ei ole, mutta en viitsi laitetta vielä tarkastella kun en halua kalvoja turhaan poistaa! Näyttökalvon olen välillä kyllä vaihtanut ja näyttö on kuin uusi!
-Korvakuulokkeita en ole käyttänyt kertaakaan! Enkä käytä koska itsellä käytössä bl kuulokkeet!
-Tilattu Lokakuun 10 päivä (saapumispäivä jotain 19-25.10.2015) kuitti tallessa! Alkuperäinen paketti ja muut tallessa! Takuutakin on jäljellä sinne lokakuun lopulle (todenäköisesti kerkiää umpeutuun)
-sim vapaa!
-paketti on uudenveroinen!
-Akku on hyvässä kunnossa, tosin en osaa arvioida kuinka paljon on huonontunut kun uutena ostin, mutta eroa en ole kyllä huomannut!
-Ostettu Apple store verkkokaupasta
-Kuvat ja kuva kuitista laitan yv:nä
Hinta & Ostaminen:
-Hinta toive 580€
-Saa varata ja silloin myös kaupat sovitaan sillä aikataululla kun olen uuden iphonen saanut.
-Tarjouksia voi heitellä
-Laitan kuvia laitteesta/kuitista kun ostaja on selvillä, ennen kauppoja tietysti!
sijainti: vaasa, pohjanmaa ja kaupat onnistuu kasvotusten tai postilähetyksillä!
Yhteenveto:
Kauppatapa: Tarjouksia otetaan vastaan
Hintatoive: 580€
Myynnin ehdot: Myyn vasta kun saan uuden iphonen käsiini.
Maksutapa: tilille, postiennakko, käteinen
Toimitustapa: posti, postiennakko, ostaja noutaa, sopimuksen mukaan
PS. muistakaa te jotka ette hirveästi ole iphone puhelimia tutkinut että hintaeroa on 16 ja 64 Gt puhelimilla, ettei tule näitä kommentteja "uuden saa samaan hintaan" ja linkkiä perään joka onkin 16gb. Kirjoittakaa ihmeessä jos muuten jotain huomautettavaa ilmoituksessani
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)