http://thekraken.ath.cx/jemma/bugi.jp2
Huomaa nuo siirtyneet "Lainaa" ja "muokkaa" nappulat
EDIT: Pahoittelen huonosti pakattua kuvaa, mutta pointti selviää
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
Viesti Kirjoittaja NeNithelo »
TheKraken kirjoitti:Löytyi yksi bugi lisää:
Huomaa nuo siirtyneet "Lainaa" ja "muokkaa" nappulat]
Eli valitettavasti on siis palattava siihen kakkos versioon, että päästään tuosta ja siitä quote-bugista bugista?! Mä ilmoittelen ylläpidolle...TheKraken kirjoitti:Niin juu. Siis Safari 2.0 selaimena. Ja tosiaan tuo on ainut sivu, jossa nuo napit noin tekevät.
Viesti Kirjoittaja Scorp »
Aivan just, samaa mulla näkyy ne painikkeet väärässä paikassaTheKraken kirjoitti:Niin juu. Siis Safari 2.0 selaimena. Ja tosiaan tuo on ainut sivu, jossa nuo napit noin tekevät.
Ehdottomasti näin on toimittava. Homma seis ja lisää testaustaNeNithelo kirjoitti:TheKraken kirjoitti:Löytyi yksi bugi lisää:
Huomaa nuo siirtyneet "Lainaa" ja "muokkaa" nappulat]Eli valitettavasti on siis palattava siihen kakkos versioon, että päästään tuosta ja siitä quote-bugista bugista?! Mä ilmoittelen ylläpidolle...TheKraken kirjoitti:Niin juu. Siis Safari 2.0 selaimena. Ja tosiaan tuo on ainut sivu, jossa nuo napit noin tekevät.
Viesti Kirjoittaja tBa »
Sul on vaan liian pieni näyttö...Scorp kirjoitti:Hm en tiedä onko joku jo valittanut foorumin leveydestä www-sivulla?
Niin voiko ylläpito estää foorumin leveyden menevän ylileveäksi jos on viestissä esim. ylipitkä linkki. Joutuu aina vierittää sivua vaakatasolla jotta saa luettua piilossa olevat tekstit.
Viesti Kirjoittaja Jamac »
Periaatteessa tuo on mahdollista, sitä en tiedä miten se foorumin koodissa on ja miten se justiinsa tänne tehtäisiin, mutta ohjelmakoodiin, tuon suoralinkityskoodin joukkoon, laittamalla yhden if -lauseen jossa testataan linkin pituutta ja jos se ylittää vaikka x-määrän merkkejä niin laitetaan vaikka <br /> -tagi siihen kohtaan. Mutta joo.. jos koodari joskus kerkeää kattomaan niin ihan ok.Scorp kirjoitti:Hm en tiedä onko joku jo valittanut foorumin leveydestä www-sivulla?
Niin voiko ylläpito estää foorumin leveyden menevän ylileveäksi jos on viestissä esim. ylipitkä linkki. Joutuu aina vierittää sivua vaakatasolla jotta saa luettua piilossa olevat tekstit.
Heh, eipäs oo, 17 tuumaa ja 1024 x 768 resolla mä surffailen täällä.tBa kirjoitti:Sul on vaan liian pieni näyttö...Scorp kirjoitti:Hm en tiedä onko joku jo valittanut foorumin leveydestä www-sivulla?
Viesti Kirjoittaja MacAntti »
Joo, phpBB:n käännöksen on varmaan tehnyt joku juniori. Itse just asensin tän saman softan yhteen intranetiin ja jouduin aika paljon muokkaamaan käännöstä ja templatea, että sain siitä toimivan.kallekilponen kirjoitti:Pääsivun alalaidassa lukee muuten "18 Vieraita" eikös pitäisi olla vierasta? Vai sekoilenko vain?
Viesti Kirjoittaja freemem »
tiedän ettei ole teiniMacAntti kirjoitti:Joo, phpBB:n käännöksen on varmaan tehnyt joku juniori. Itse just asensin tän saman softan yhteen intranetiin ja jouduin aika paljon muokkaamaan käännöstä ja templatea, että sain siitä toimivan.kallekilponen kirjoitti:Pääsivun alalaidassa lukee muuten "18 Vieraita" eikös pitäisi olla vierasta? Vai sekoilenko vain?
Juu, varmasti on hankala homma noiden kääntäminen ja pääsääntöisestihän noi on ihan okei. Mutta esim. foorumin alalaidassa näkyvä "ketä on paikalla" ei ole hyvää suomea ja itse korvasin sen "Foorumin yleistiedot" -sanoilla.freemem kirjoitti:
tiedän ettei ole teinine käännöslistat näin itse ja sinällään hankala homma kun siellä oli riveissä englannin kielinen sana ja perään suomennos, eikä mitään viitteitä missä kaikkialla tuo sana ilmenee, eli valmiin teeman mukaan sitä ei tehty, mutta välitän terveiset perille.
Viesti Kirjoittaja Maza »
Foorum on huonoa kieltä. Tämä lainasana on suomeksikin forum, yhdellä oolla.MacAntti kirjoitti:Mutta esim. foorumin alalaidassa näkyvä "ketä on paikalla" ei ole hyvää suomea ja itse korvasin sen "Foorumin yleistiedot" -sanoilla.
No mä en olisi kyllä tuosta ihan varma. Monet lainasanathan yleistyessään saavat suomalaisia muotoja, jolloin on kyseenalaista kumpi on oikea muoto, foorumi vai forum. Kielitoimistostahan asiaa voisi kysyä, mutta mun veikkaukseni on se, että kumpikin käy. Onhan skannerikin vakiintunut sana eikä kukaan vaadi sen esittämistä muodossa scanner.Maza kirjoitti: Foorum on huonoa kieltä. Tämä lainasana on suomeksikin forum, yhdellä oolla.
Palaa sivulle “Foorumin ylläpito”