Weirdkallekilponen kirjoitti:En muista livenä nähneeni kuin museossa...siis ihan oikeasti.
![Pettynyt [:/]](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ei kai aika näin nopeesti oo noiden ohi ajanu? Vieläki frendit keräilee ja soittaa LP:eitä
Viesti Kirjoittaja SamuliS »
Weirdkallekilponen kirjoitti:En muista livenä nähneeni kuin museossa...siis ihan oikeasti.
Viesti Kirjoittaja r2d2 »
Viesti Kirjoittaja since86 »
Kipaiseppas Kalle käymään jollain klubilla! Esim. We Got Beef Iso-Roballa, Tavastialla, UMO-klubilla tai Kuudes Linja Kalliossa. Siellä näet tuota museoesinettä käytettävän ihan julkisesti. Jonkun euron siitä lystistä saattaa joutua toki maksamaan...kallekilponen kirjoitti: En muista livenä nähneeni kuin museossa...siis ihan oikeasti.
Viesti Kirjoittaja sieda84 »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja bloof »
Joo, mulla on ollu aikasemmin yhet vastaavanlaiset Kennyt ja 50-50:t Adiolta. Noissa Kennyissä tykkään kun nauhat saa kokonaan "piilotettua" ettei grippi kuluta niitä puhki. Myös olliepad on paksu ja muutenkin nuo kestää pirun hyvin. Adion kengistä pelkkää hyvää sanottavaa.Tajuste kirjoitti:näyttää päteviltä skedetossuilta. ite oon ollu aina adion kenkiin tyytyväinen.
Viesti Kirjoittaja Tajuste »
mun ekat adiot tosin meni 2 viikos puhki, mut se oli sitä aikaa ku opettelin flippiä. joskus sillon.bloof kirjoitti:Joo, mulla on ollu aikasemmin yhet vastaavanlaiset Kennyt ja 50-50:t Adiolta. Noissa Kennyissä tykkään kun nauhat saa kokonaan "piilotettua" ettei grippi kuluta niitä puhki. Myös olliepad on paksu ja muutenkin nuo kestää pirun hyvin. Adion kengistä pelkkää hyvää sanottavaa.Tajuste kirjoitti:näyttää päteviltä skedetossuilta. ite oon ollu aina adion kenkiin tyytyväinen.
Viesti Kirjoittaja MVi »