Miten saan nuo kappaleet takaisin käyttöön ilman, että maksan Applelle Music-palvelusta?

Viesti Kirjoittaja arttula »
Viesti Kirjoittaja egoste »
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Harmaana ovat, eivätkä soi. Syytä en tiedä. Sama kone, sama iTunes -kirjasto. Enkä viitsi maksaa Applelle siitä, että ehkä kerran kahdessa kuukaudessa haluan kuunnella jonkun kappaleen. Ei vissiin auta, kuin tyhjentää koko kirjasto, ja rakentaa se alusta uudelleen.egoste kirjoitti:Ei se Match lataus poista mitään sinun iTunes-kirjastosta, kuten tuossa jo mainittiin. Jos olet sen jälkeen muuttanut/vaihtanut konetta ja käytät eri iTunes kirjastoa, niin ei ne takaisin siirry sieltä pilvestä. Ovat vain ladattavissa kuunneltavaksi. Olisit pitänyt Match tilauksen voimassa, niin homma toimisi kuten alussakin.
Viesti Kirjoittaja Cathi777 »
Missä semmoinen asetuskohta löytyy? Kävin läpi nuo asetukset, eikä silmiini osunut.Cathi777 kirjoitti:Onko sulla siellä asetuksissa päällä, että näyttää koko kirjaston eikä vain icloudiin ladattuja biisejä?
Viesti Kirjoittaja Sherukka »
Viesti Kirjoittaja stiftari »
Viesti Kirjoittaja gixxeri »
Mulle tuli nyt ekaa kertaa Applelta tarjous hankkia 3 kk:n ajaksi iTunes maksutta, rakentaa oma musakirjasto ja sitten se muuttuu maksulliseksi. Olen ollut jo kauan Spotifyn käyttäjä joten en tunne Applen systeemiä. Päätin siis aloittaa kokeilun pari vrk sitten. Mutta en nyt kuitenkaan ihan varma ole että tajuan systeemin...stiftari kirjoitti:Itse olen ollut tyytyväinen Apple Music palveluun. Aikahyvin osaa ehdottaa omalle musiikkimaulle sopivaa musiikkia 9,95 €/kk ei mielestäni ole paljon. Tuohon hintaa tullut kunneltua kymmeniä albumeita jotka kertaostoksina jäisivät "pölyttymään kovalevylle" tyhjän pantteina.
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Viesti Kirjoittaja gixxeri »
Miten voi välttää maksamasta joka biisistä erikseen kk-maksun lisäksi? Ei nyt ihan aukee...jakovski kirjoitti:Apple music on streamauspalvelu, joten ei tarvitse tehdä ostoja.
Viesti Kirjoittaja KenSu »