![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Mitä nyt eri laitteiden typerät merkkivaloledit tekevät valosaastetta ja paistavat vihreää tai sinistä jonkin laitteen etupaneelissa.

Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja arisel »
ProCaster-boxissa oli aikanaan noin katuvalon kirkkaudella loistava koko laitteen korkuinen ledi aina päällä. Mikä tarkoituksensa sitten lienee ollutkaan...hatey kirjoitti:..eri laitteiden typerät merkkivaloledit tekevät valosaastetta ja paistavat vihreää tai sinistä jonkin laitteen etupaneelissa.
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Gosro »
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Lyö tai ammu, mitä muuta voi.hatey kirjoitti:^ Jos minä joutuisin näkemään entisiä luokka"kavereita" olisi se suunnatonta tuskaa. Koulukiusatulle ei luokkakokous olisi mikään odotettu tilaisuus.
Kiusaajille ehkä olisikin, saisivat jatkaa kiusaamista, tuuppimista, lyömistä, potkimista, syrjäänjättämistä, pilkkaamista, vaatteiden repimistä...jne... siitä, mihin jäivät.
Viesti Kirjoittaja Peitsamo »
Viesti Kirjoittaja mikastus »
Joudun perumaan tämän kiihkoissani tehdyn huomautuksen. Ei ihmisiä saa lyödä eikä ampua, vaikka se tuntuisikin täysin oikeutetulta heidän menneiden tekemistensä perusteella. Minulla näin on tapahtunut monta kertaa. Sympatiat ovat melko kaukana näitä kusipäitä kohtaan. En heitä kuitenkaan erikseen vainoa. Pysytelkööt poissa tieltä.mikastus kirjoitti:Lyö tai ammu, mitä muuta voi.hatey kirjoitti:^ Jos minä joutuisin näkemään entisiä luokka"kavereita" olisi se suunnatonta tuskaa. Koulukiusatulle ei luokkakokous olisi mikään odotettu tilaisuus.
Kiusaajille ehkä olisikin, saisivat jatkaa kiusaamista, tuuppimista, lyömistä, potkimista, syrjäänjättämistä, pilkkaamista, vaatteiden repimistä...jne... siitä, mihin jäivät.
Olen miettinyt ihan samaa.
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Lare »
Minä olen tympeitä naispuolisia luokkakavereita muistellut piruuttani "kivoiksi opettajiksi". Tuppaavat loukkaantua moisesta.amanita kirjoitti: Jännittää tietty hieman, miten tunnistan kaikki vanhentuneet naamat, miten muistan ne kaikki nimetkin, eiköhän tuo siitä ala sujua, kun kuulee äänen. Minut ainakin takuuvarmasti tunnistaa äänestä...
Viesti Kirjoittaja LapsSyksyn »
Viesti Kirjoittaja LapsSyksyn »
Tiedätkö mitä? Eikä tarvitse antaa anteeksi, jos siltä tuntuu.hatey kirjoitti:En pysty ikinä antamaan anteeksi kiusaajilleni. Toivon heille pelkkää pahaa.
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Viesti Kirjoittaja tuomaril »
Juu muistanhan minä teidän Volvo-reissutarinoitanne.tuomaril kirjoitti: Mutta kiva reissu oli, Ama-täti ehkä muistanee ne meidän perheen Eurooppa reissut Volvolla silloin vuosia takaperin. Silloin oli vanhemmilla kova puhe, että "joskus sitten vain lapset ajavat nämä matkan".No tällä reissulla ajoin itse koko matkan, isi ei edes koskenut rattiin matkan aikana. Kokoonpano oli kyllä vähän erilainen tällä reissulla, mukana oli minä, isi, hänen uusi vaimo ja isin sisko.
Voinpahan kehuskella ajaneeni Pariisissa.Jos sitä kesällä sitten Volvolla jonnekkin etelään äitin ja sisarusten kanssa, tämä matka taitettiin valitettavasti Audilla.