TheKraken kirjoitti:Miksei suomen applestoresta voi tilata?
Juu, miksei. Mites sen kautta toimii toi huolto?
Kun vikaa tulee, soitat huoltoon. Parin minuutin kysymys-vastaus -leikin jälkeen koneellesi tilataan kuljetus, ja koneesi haetaan kotiovelta Hollannissa sijaitsevaan Euroopan keskushuoltoon. Sieltä se sitten tulee kuriirilla takaisin muutaman päivän kuluttua.
Power - a happy Mac-user since 1986...
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
Chief kirjoitti:Eli toimii. Jahas, pitääpi vissiin sit täs kohta tilata tommonen musta tuolta Storesta. Tai sit käyn siellä uuden Applecenterin avajaisissa eka.
Näinköhän siellä jo lienee MacBookeja...?
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Chief kirjoitti:Eli toimii. Jahas, pitääpi vissiin sit täs kohta tilata tommonen musta tuolta Storesta. Tai sit käyn siellä uuden Applecenterin avajaisissa eka.
Itse olen muuttanut mieleni ja taidan tilata koneen Varimportin tuttavalta. Kone sinne tullee vasta parin viikon päästä.
BulletFace kirjoitti:Siis missasinko nyt jotain, kun ihan kivasti pystyssähän nämä näyttää olevan http://store.apple.com/Apple/WebObjects/fistore/ tuo linkki toimii siis sen tosisaan sen vartin, mutta anyway…En itse ainakaan huomannut, tuolla mitään uutta
Joo nyt toimii taas. En kyllä minäkään mitään uutta löytänyt. Store oli varmaan ~puoli tuntia toimimaton tuossa aikaisemmin. Böh.
Elättelin jo toiveita päivityksestä 15" MBP:hen... Sellainen menee samantien tilaukseen kunhan siihen saadaan ainakin FW800 ja parempi akunkesto. 8x DVD polttava olis plussaa ja viileämpi käynti. Niitä odotellessa...
zapelius kirjoitti:Sellainen menee samantien tilaukseen kunhan siihen saadaan ainakin FW800 ja parempi akunkesto. 8x DVD polttava olis plussaa ja viileämpi käynti. Niitä odotellessa...
Taidat kyllä odotella turhaan. Ainakin tuota FW800. En usko että sitä siihen sullovat.
zapelius kirjoitti:Sellainen menee samantien tilaukseen kunhan siihen saadaan ainakin FW800 ja parempi akunkesto. 8x DVD polttava olis plussaa ja viileämpi käynti. Niitä odotellessa...
Taidat kyllä odotella turhaan. Ainakin tuota FW800. En usko että sitä siihen sullovat.
Miksi noin?
Itse näen monia syitä lisätä se myös 15" versioon (paitsi jos apple haluaa välttämättä myydä kalliimman 17" version). Uskon että lisäkseni on monia muita jotka ostaa 15" MBP:n heti kunhan siinä on vastaava varustelu (FW800, 8x DL SD,..) 15" PB:kin kanssa.
zapelius kirjoitti: Uskon että lisäkseni on monia muita jotka ostaa 15" MBP:n heti kunhan siinä on vastaava varustelu (FW800, 8x DL SD,..) 15" PB:kin kanssa.
Onhan sopiva FW 800 -kortti jo markkinoilla.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Erño kirjoitti:Pakko. Muuten tämä whinetys ei lopu ikuna!
Elä nyt suin päin hätiköiden ryntää mäkkiä ostamaan, kyllä minusta kannattaisi vielä miettiä, kysellä, spekuloida ja jahkailla vähintään 2000 postaukseen asti. Täällähän saattaisi tulla hiljaista muuten
No hiljaistahan täällä olisi ilman minua. Son totta. Alan saada tarpeekseni omenattomuudesta, joten ostan sen mihin on varaa. (paitsi mini ei ole vaihtoehto)
Mitäs jos asennan sen äx peen siihen ja ryhdyn wintoosa käyttäjäksi!
Erño kirjoitti:
Mitäs jos asennan sen äx peen siihen ja ryhdyn wintoosa käyttäjäksi!
Sama se meille on mitä käytät.
Kyllähän tässä sulla hieman kirjoittamisen makua on koska jos olisit esim. ostanut iBook G4 800 MHz käytettynä heti kun omenasta kiinnostuit, niin et olisi hävinnyt kuin muutaman kympin parhaimmillaan, siis kun sitten joskus olisit sen myynyt eteenpäin.