Rolexit ostetaan käteisellä.KB7s kirjoitti:Vettä ja leipää kun rahat menee Rolexin osareihin?

Viesti Kirjoittaja hatey »
Rolexit ostetaan käteisellä.KB7s kirjoitti:Vettä ja leipää kun rahat menee Rolexin osareihin?
Viesti Kirjoittaja hesebe »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja hesebe »
"suomalainen risotto" on kiinteää, ei mitään riisivelliä.amanita kirjoitti:Mitä tarkoittaa "suomalainen risotto"? Herkulta näyttää, hyvää ruokahalua!
Viesti Kirjoittaja vinouma »
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Jussi68 »
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Mullakin on noita 15€ pannuja, nyt ajattelin kokeilla jotain muuta.jakovski kirjoitti:Ikean paistinpannut on hinta/laatu-suhteelta ylivoimaisia!
Itse käytän siis noita 15€ ikea-pannuja. Tuosta kalliista ei ole kokemusta.
Viesti Kirjoittaja Kaupunki apina »
Viesti Kirjoittaja Kaupunki apina »
Teräspannu on hyvä, helpompi hoitaa kuin hiiliteräs tai valurauta. Lämpönä vain n. ½ siitä mitä pinnoitetulal pannulla.Jussi68 kirjoitti:Onko kokemuksia http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/60324544/ tuollaisesta paistinpannusta?
Näyttää ja tuntuu (olen pyöritellyt tuollaista kädessäni, kun olen eksynyt IKEAan) hyvältä... mutta miten
käytännössä?
Ihan yleiskäyttöön olen ajatellut.
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Parasta kesäherkkua on muuten grillissä paahdettu kukkakaali! Palastellaan kukkis tattispalan kokoisiksi palasiksi, penslataan hyvällä oliviiöljyllä ja ripotellaan merisuoloo päälle, pippuriakin voi rouhasta. Paahdetaan mustanpuhuvat rannut ja ah syödään esimerkiksi lampaan kaa.vinouma kirjoitti:Keksittiin korvaaja hiilaripommeille: perunalle, pastalle jne. Kukkakaali! Puolikas kukkakaali tehosekoittimeen ja perään tuoretta basilikaa, suolaa ja pippuria. Sit sekoitetaan ihan pieneksi. Aaaettä on hyvää!
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja Erño »