Fb messengerissä olen Facebookin kautta - tietysti.
Kuvissa esiintyy "ongelmani". Elikkä näyttää että olisin pelkästään facebookin kautta tavoitettavissa (en siis messengerissä) vaikka olenkin messengerissä!
Tiedän että jossain vaiheessa harmaan f:n kohdalla on ollut se messenger-tavoitettavuutta kuvastava sininen pallura - eipä ole enää.
Messenger on poistettu, FB applikaatio on poistettu. Voisiko syynä olla vain viimeisimmät päivitykset? Olen aina päivittänyt viimeisimpään versioon.
Niin ja kännykkä käynnistetty myös uudelleen välissä.
Kaipa minut saa kuitenkin kiinni tuota kautta kun viestit tulee perille. Kaverilleni näkyi välillä että en ole messengerissä ja yhtäkkiä että olenkin messengerin kautta tavoitettavissa, kun latasin sovelluksen uudelleen ja määritin sen. Itselleni näkyy että en ole messengerissä - mikä on aika kummallista!

En myöskään ymmärrä että eihän siinä messengerin käyttöönotossakaan voi mikään oikein vikaan mennä - lopuksikin ilmoitti että olen tavoitettavissa messengeristä. Mutta minä itse en nää itseäni messengerissä (myönnän, outoa) ja jos haen itseni messengeristä, ehdottaa että kutsun itseni messengeriin! Voiko mennä kummallisemmaksi?!
Kysymykseni siis kuuluu:
1. Ei kai tässä enempää voi tehdä?
2. Messengerillä / Facebookilla on ilmeisesti miltei jatkuvasti jotakin häikkää sovelluksissa eli tämän voisi olettaa korjaantuvan joskus tulevaisuudessa? En tiedä milloin tarkalleen ilmeni tämä mutta olen aika varma että esim maaliskuussa kaikki oli normaalisti ts näin että olen messengerissä sinisellä palluralla. Nytpäs en näekään.