Tee-Rex kirjoitti:Oli miten oli, niin sanokaa minun sanoneen että tuon mattamustan kanssa tulee "ulkonäköongelma", kun pinta kiillottuu käsien kulutuksesta epätasaisesti.
Samaa mieltä. Tästä mustasta MacBookista tuleekin uusi Titanium, kuoren pinnoituksen kestävyyden suhteen
Power - a happy Mac-user since 1986...
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
Jamac kirjoitti:Ihan markkinoinnillista fuulaa ajatellessani, niin tuo musta versio voisi miellyttää jonkinlaisia "guru-nörttejä", tiedättekö, koodaa, unixia, syysteemejä... sellainen mille ulkonäkö ei ole koneen oston peruste, mutta kunnon kone ei voi näyttää "tytöltä"
En nyt tiedä kuulunko joukkoon, mutta minulle nuo puhtaan valkoiset edustaa lähinnä keittiökonelinjaa. iMacin kun pistää siihen jääkaapin ja leivänpaahtimen väliin, niin sittenhän ne on kaikki sävy-sävyyn... Valkoinen tietsikka on lähes yhtä hassun näköinen kuin musta jääkaappi.
Jonzalez kirjoitti:Jos pari päivää sitten esimerkiksi Dell olisi julkaissut linkin keskimmäisen kuvan kaltaisen mustan läppärin vastaavilla specseillä, olisiko monikaan esimerkiksi tällä palstalla hihkunut innosta?
Tuota, koska olet kuullut, että joku/kukaan olis hihkunut innosta jonkun Dellin uuden mallin takia? Ja onko edes olemassa http://www.dellrumors.com sivustoa... tai siis on, päätelkää itse onko se parodiaa...
Tämä lienee sitä Apple-fanaattisuutta, jonka kaikki kieltävät. Tässä ketjussa oiva esimerkki.
No tietty sitä voi käyttää vaikka termiä psykoosi jos on vähän väsynyt tai skitsofreeninen, jos on kahden vaiheilla. Ei toi fanaattisuus tosiaan oo kaukaa haettu.
Jonzalez kirjoitti:
Tuota, koska olet kuullut, että joku/kukaan olis hihkunut innosta jonkun Dellin uuden mallin takia? Ja onko edes olemassa http://www.dellrumors.com sivustoa... tai siis on, päätelkää itse onko se parodiaa...
Tuota ihan OT, mutta:
Tämä kuva. Mitä ihmettä?
Muutenkin sivusto sanoo että Dellin vehkeisiin tulee PPC prosessorit ? öh... nyt meni yli..
Tee-Rex kirjoitti:Oli miten oli, niin sanokaa minun sanoneen että tuon mattamustan kanssa tulee "ulkonäköongelma", kun pinta kiillottuu käsien kulutuksesta epätasaisesti.
Samaa mieltä. Tästä mustasta MacBookista tuleekin uusi Titanium, kuoren pinnoituksen kestävyyden suhteen
En usko että mitään pahempia kiillotus-efektiä syntyy... vanhassa duunikoneessa kun oli samanlainen mattapinta ja hyvin pinta oli säilynyt 3 vuotta (konetta käytetty 5pv. viikossa keskimäärin).
MacFinn kirjoitti:
Tuota ihan OT, mutta:
Tämä kuva. Mitä ihmettä?
Muutenkin sivusto sanoo että Dellin vehkeisiin tulee PPC prosessorit ? öh... nyt meni yli..
Toisessa threadissa samalla forumilla todetaan, että kuumana käy.
This thing gets HOT... holly crap! It was a nice warm day here in sunny So Cal, and it got to be unbearable with the MB on my lap... heat is an issue.
Edit: Toisaalta, MacRumorsin forumeilla sanotaan että ainoastaan lämpenee hieman. Mitenköhän todellisuudessa on? Pitäis päästä testaamaan tuota lämpenemistä.
saw two at the Chicago Apple Store today, and no, they're not hot at all. These had been on for a few hours, and people had been constantly playin' with them, and the 17" MacBook Pro next to them was a LOT hotter. They're mildly warm, at best. I really, REALLY had to restrain myself to keep from shelling out the money for a black one right then and there. Or financing it, as I would most likely have to do.
But yeah, warm, not hot at all. Apple's hit a homerun with these.
Viimeksi muokannut justeer, 17.5.2006 klo 13.16. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tässä on päässyt ainakin itseltä pahin Dell-fanaattisuus karisemaan, kun on pari viikkoa joutunut/saanut käyttää vaimon Dell-Centrinoa. iBook kun lähti kotoa hyvissä ajoin ennen eilistä MacBookin julkistusta ja elämä on ollut sen jälkeen hyvin peeceestä
Apple-fanaattisuus taas elää ja voi hyvin. Olipa uusi kone musta tai valkoinen, niin siellä sisällä se OsX toimii ja on se tärkein syy Apple-väristen lasien käyttöön muuten niin häikäisevän ATK-tarjonnan valossa.
Ja toivottavasti ovat säilyttäneet ainakin valkoisissa MacBookeissa saman materiaalin, kuin oli edellisissä iBookeissa. Valkoinen muovi on oman kokemuksen mukaan huomattavasti helpompi pitää naarmuttomana, kuin esim. PowerBookin Alu-pinta, johon ainakin itse sain aikaiseksi pienilläkin pölyhiukkaislla tympeän näköisiä naarmuja. Aika näyttää miten mustat MB:t kestävät käyttöä ja kulutusta.
En usko että mitään pahempia kiillotus-efektiä syntyy... vanhassa duunikoneessa kun oli samanlainen mattapinta ja hyvin pinta oli säilynyt 3 vuotta (konetta käytetty 5pv. viikossa keskimäärin).
Veikkaan toista, mutta jää nähtäväksi. Näpeissä pyörii tälläkin hetkellä musta space mouce ja musta näppis, kyllähän nuo paikkapaikoin kiiltävät.
Ajattelin vaan, että jos nyt ostaa MacBookin, pitääkö syksyllä maksaa Leopardista täysi hinta? Vai onko Leopardista tai sen ilmestymisestä uutta tietoa?
Ei kovin hyvältä vaikuta, vaikka ei tuo varmaan koko totuutta kerro.
Eieieiei! Tuo 800 x 600 reso ei todellakaan toimi parhaiten! 1024 x 768 toimii varmasti paremmin! Ainakin mulla on useimmissa peleissa tällä G4 powermacilla noin...
Onneksi!
Sitten kun joku tuon masiinan saa joskus kesän lopussa, niin ilmoittaa vähän?
muku kirjoitti:Ajattelin vaan, että jos nyt ostaa MacBookin, pitääkö syksyllä maksaa Leopardista täysi hinta? Vai onko Leopardista tai sen ilmestymisestä uutta tietoa?
Veikkaaan, että tämän vuoden aikana tulee! Tarkemmin kesällä!
Onneksi en joudu maksamaan käyttiksistä!
en varmaankaan, tai vaikka kertoisin hinta olisi luultavasti ihan eri, isän firman kautta tuon koneen hommailin. joten varmaan kannattaa meiliä pistää menemään ja kysellä. eiköhän se jotai +160-300 lisää hintaan ole. (?)
PowerMac G5 DualCore 2,0 Ghz | 2,5GB | AirPort Extreme | Bluetooth 2.0 | Logitech CDS530 | HP W19 19"