Apple Store ei anna ostaa!
-
- Vuoden Homppulainen 2009
Apple Store ei anna ostaa!
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
Mitä hemmettiä?!
Toisekseen, millä todennäköisyydellä nykyään saa suomea puhuvan vastustajan, jos soittaa Storeen? Tuntuu epätoivoselta ajatukselta alkaa tavata suomalaisia nimiä ja osoitteita ulkomaanpellelle...
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
-
Re: Apple Store ei anna ostaa!
Viesti Kirjoittaja power »
Kyllä se siellä on, nimellä Manchester...Repe Ruutikallo kirjoitti:Eikä Apple tunne Englannissa sijaitsevaa Tamperetta, kuten en minäkään!
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
-
Eii-iih...power kirjoitti:Kyllä se siellä on, nimellä Manchester...Repe Ruutikallo kirjoitti:Eikä Apple tunne Englannissa sijaitsevaa Tamperetta, kuten en minäkään!

-
-
Kuis onnistuu, jos kysyy Suomi-poikaa tai -tyttöä puhelimeen?Jouna- kirjoitti:Voin näin kahden soiton jälkeen todeta, että mahdollisuudet saada suomalainen linjalle on 50/50
-
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
mjaa a. Muisti ei kanna enää sinne asti, että muistaisin kumpaa sukupuolta suomalainen edusti.Repe Ruutikallo kirjoitti:Kuis onnistuu, jos kysyy Suomi-poikaa tai -tyttöä puhelimeen?Jouna- kirjoitti:Voin näin kahden soiton jälkeen todeta, että mahdollisuudet saada suomalainen linjalle on 50/50
-
Enhämmää sitä kysynykkään.Jouna- kirjoitti:mjaa a. Muisti ei kanna enää sinne asti, että muistaisin kumpaa sukupuolta suomalainen edusti.Repe Ruutikallo kirjoitti:Kuis onnistuu, jos kysyy Suomi-poikaa tai -tyttöä puhelimeen?Jouna- kirjoitti:Voin näin kahden soiton jälkeen todeta, että mahdollisuudet saada suomalainen linjalle on 50/50

-
Viesti Kirjoittaja at »
Miksi pitäisi ostaa applen verkkokaupasta?
Yleensä kaikki jälleenmyyjät myyvät alle applen verkkokaupan hinnan. (Ainakin minä olen saanut laitteet alle verkkokaupan hinnan).
Ne tappelee sinun puolestasi toimituksissa tai muissa ongelmissa.
Lisäksi se hieman tukee niiden toimintaa, sillä jos kaikki toiminta olisi vain verkkokaupan kautta, loppuis tuki ja huolto suomesta.
Kannattaa ostaa suomesta
![Omppu [?]](./images/smilies/omppu.gif)
-
Älä naurata, tuki ja huolto ei lopu mihinkään. Aivan älytön väite! Mitä enemmän Maceja myydään mitä kautta hyvänsä, sen parempi kaikille tuen ja huollon tarjoajille. Apple Storesta ei ikinä tule saamaan muuta kuin puhelintukea.at kirjoitti:Ihan tyhmä kysymys.
Yleensä kaikki jälleenmyyjät myyvät alle applen verkkokaupan hinnan. (Ainakin minä olen saanut laitteet alle verkkokaupan hinnan).
Ne tappelee sinun puolestasi toimituksissa tai muissa ongelmissa.
Lisäksi se hieman tukee niiden toimintaa, sillä jos kaikki toiminta olisi vain verkkokaupan kautta, loppuis tuki ja huolto suomesta.
Kannattaa ostaa suomesta- jälleenmyyjiltä.
Tässä tapauksessa pyydettiin jämyä myymään tasan Storen hintaan eikä senttiäkään alle. Jämyn edustaja sanoi, ettei onnistu ja laski reilusti kalliimman tarjouksen.
Lisäksi jämyn pitää olla edu-hinnoittelun piirissä, eikä sellaisia jämyjä ole monia.
Kommenttisi oli ihan tyhmä.
-
Viesti Kirjoittaja Nojani »
Nyt lähti MacBook tulemaan ihan suoraan storesta verkkotilauksena. Hyvin se sujui. Storessa lukee lähetykseni kohdalla "Estimated
Delivered By May 26, 2006"
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Aa, katos joo et kysynytkään. Mutta vastaus on etten tiedä. Solkkasin englantia ja hyvin ymmärsi mitä hain takaa ja asiat hoituivat mukavasti.Repe Ruutikallo kirjoitti:Enhämmää sitä kysynykkään.Jouna- kirjoitti:mjaa a. Muisti ei kanna enää sinne asti, että muistaisin kumpaa sukupuolta suomalainen edusti.Repe Ruutikallo kirjoitti:Kuis onnistuu, jos kysyy Suomi-poikaa tai -tyttöä puhelimeen?Jouna- kirjoitti:Voin näin kahden soiton jälkeen todeta, että mahdollisuudet saada suomalainen linjalle on 50/50
-
Mutta et tilannut Edusta vaan tavallisesta Storesta...?Nojani kirjoitti:Nyt lähti MacBook tulemaan ihan suoraan storesta verkkotilauksena. Hyvin se sujui. Storessa lukee lähetykseni kohdalla "Estimated
-
-
Viesti Kirjoittaja at »
Sä olet rähjännyt sun jämylle.Repe Ruutikallo kirjoitti:Tässä tapauksessa pyydettiin jämyä myymään tasan Storen hintaan eikä senttiäkään alle. Jämyn edustaja sanoi, ettei onnistu ja laski reilusti kalliimman tarjouksen.at kirjoitti:Ihan tyhmä kysymys.
Kannattaa ostaa suomesta- jälleenmyyjiltä.
Lisäksi jämyn pitää olla edu-hinnoittelun piirissä, eikä sellaisia jämyjä ole monia.
Kommenttisi oli ihan tyhmä.
Mä saan ainakin edullisemmin, mutta tasan ei käy lahjat 8)
-
Viesti Kirjoittaja -skit »
Millä kokoonpanolla tilasit?Nojani kirjoitti:Minä tilasi tämän koneen, jolla nyt kirjoitan, puhelimella. Kun aloitin englannin kielellä tavata osoitettani, kertoi henkilö puhelimessa lähettävänsä sähköpostia. Minun piti vastata siihen osoitteeseen omat tietoni ja näin myyjä hoiti homman. Eli homma kyllä sujuu puhelimessakin, vaikka sielä vastaisi kuka. Erittäin mukava henkilö muuten toisessa päässä, plussaa Applelle siitäkin.
Nyt lähti MacBook tulemaan ihan suoraan storesta verkkotilauksena. Hyvin se sujui. Storessa lukee lähetykseni kohdalla "Estimated
Itse tilasin kalliimman valkoisen ihan peruskokoonpanolla ja estimed shippment date on vasta 26

-
Viesti Kirjoittaja Nojani »
Halvempi valkonen. Peruskokoonpanolla sekin-skit kirjoitti:Millä kokoonpanolla tilasit?Nojani kirjoitti:Minä tilasi tämän koneen, jolla nyt kirjoitan, puhelimella. Kun aloitin englannin kielellä tavata osoitettani, kertoi henkilö puhelimessa lähettävänsä sähköpostia. Minun piti vastata siihen osoitteeseen omat tietoni ja näin myyjä hoiti homman. Eli homma kyllä sujuu puhelimessakin, vaikka sielä vastaisi kuka. Erittäin mukava henkilö muuten toisessa päässä, plussaa Applelle siitäkin.
Itse tilasin kalliimman valkoisen ihan peruskokoonpanolla ja estimed shippment date on vasta 26
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja Aino-a »
Mulle ilmoittivat, ettei siellä "tällä hetkellä" (n. kk. sitten) ole ketään suomea taitavaa, mutta jos tietäisin sopivan henkilön, he voisivat palkata sellaisen. Mulla kun toi englannin kuuntelu on suorastaan erinomaista, mutta puhuessa suomikin tuottaa vaikeuksiaRepe Ruutikallo kirjoitti:Toisekseen, millä todennäköisyydellä nykyään saa suomea puhuvan vastustajan, jos soittaa Storeen? Tuntuu epätoivoselta ajatukselta alkaa tavata suomalaisia nimiä ja osoitteita ulkomaanpellelle...
-
-
Viesti Kirjoittaja kallekilponen »
Juu sama homma täällä.heifetz kirjoitti:Frendi tilasi vähän aikaa sitten Apple Storesta iBookin ja vaikka siihen tulikin se GBR, niin kyllä se Suomeen asti saapui ja osoitteessa ihan luki Finland. Ilmeisesti niiden softassa on joku bugi minkä seurauksena asiakkaalle tuo maa näyttää GBR:ää.
-
-
-
Viesti Kirjoittaja BulletFace »
iMac retina 27" 5K Late 2014
MacMini 2.0Ghz
-
Viesti Kirjoittaja lemantra »
-
Viesti Kirjoittaja Monte-Cristo »
Eiköhän MäkPuukkini silti löydä perille. Laskettu lähtöaika 29.5., saapuminen 7.6. Tilasin myös Apple Store Edusta, eivät ainakaan tänään vielä ole kyselleet opiskelijakortin perään. Jospa ne googlettavat ja tyytyvät siihen? *hymiö* Jokuhan täällä aiemmin kertoi, etteivät välttämättä kysy yhtään mitään. Lievätkö nämä sitten niitä tapauksia, kun soittavat sinne opinahjoon.
-
Viesti Kirjoittaja Erño »
NZXT H1| R7 5700G | RX6800XT/Vega 8|32GB RAM
Samsung Galaxy S10e
Paennut puutarhasta.
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu”
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka