M: eMac
Vain Applen omat tuotteet.
Alueen säännöt
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
Ole hyvä ja tutustu Hopeisen Omenan kauppapaikan sääntöihin (6.1.2017) ennen uuden ilmoituksen tekemistä.
16 viestiä
• Sivu 1/1
-
Viesti Kirjoittaja A.J. »
eMaccien hinnasta on ollut äskettäin suuntaa antavaa keskustelua:
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=77378
http://hopeinenomena.net/viewtopic.php?t=77378
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Samiam »
No ei se oikeastaan tuttu ole.. Ja tuo kone menikin sitten jollekin toiselle 300 €TheKraken kirjoitti:Mielestäni tuttujen kesken suoritettuja kauppoja ei oikein näihin oikeisiin kauppoihin kannata sotkea. Kyllä minäkin yleensä kavereille kauppaan asevelihintaan.Samiam kirjoitti:Yks tuttu ois myynyt mulle Emac 1,25 ghz/512mb/40gigaa kovo... Hintaan 400 euroa..

-
Viesti Kirjoittaja omenatarhuri »
Wau, huuto.net (?) on kyllä raju paikka. 300€ kuulostaa kyllä varsin kohtuulliselta hinnalta tuommoisesta vehkeestä.Samiam kirjoitti:No ei se oikeastaan tuttu ole.. Ja tuo kone menikin sitten jollekin toiselle 300 €TheKraken kirjoitti:Mielestäni tuttujen kesken suoritettuja kauppoja ei oikein näihin oikeisiin kauppoihin kannata sotkea. Kyllä minäkin yleensä kavereille kauppaan asevelihintaan.Samiam kirjoitti:Yks tuttu ois myynyt mulle Emac 1,25 ghz/512mb/40gigaa kovo... Hintaan 400 euroa.., koska siitä ei tarjottu enempää, niinpä tuo tarjoaja olisi haastanut oikeuteen "tuttuni" ellei hän olisi myynyt konetta..
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic." - Arthur C. Clarke
-
Ei se ollut edes huutokauppa, vaan tarjoukset oli lähetetty e-mailiin... Minä olisin kyllä sanonut et itselläni oli hintavaraus..omenatarhuri kirjoitti:Wau, huuto.net (?) on kyllä raju paikka. 300€ kuulostaa kyllä varsin kohtuulliselta hinnalta tuommoisesta vehkeestä.Samiam kirjoitti:No ei se oikeastaan tuttu ole.. Ja tuo kone menikin sitten jollekin toiselle 300 €TheKraken kirjoitti:Mielestäni tuttujen kesken suoritettuja kauppoja ei oikein näihin oikeisiin kauppoihin kannata sotkea. Kyllä minäkin yleensä kavereille kauppaan asevelihintaan.Samiam kirjoitti:Yks tuttu ois myynyt mulle Emac 1,25 ghz/512mb/40gigaa kovo... Hintaan 400 euroa.., koska siitä ei tarjottu enempää, niinpä tuo tarjoaja olisi haastanut oikeuteen "tuttuni" ellei hän olisi myynyt konetta..
![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
-
Viesti Kirjoittaja TheKraken »
No huh. Aika k-päinen ostaja ollut kyseessä, nimittäin mitään lainvoimaa tuollaisella tarjouskilpailulla ei ole. Jos minä kirjoitan tänne, että myyn asuntoni parhaiten tarjoavalle, niin ei sitä todellakaan ole pakko myydä kenellekään, jos sopivan korkeaa tarjousta ei tule.Samiam kirjoitti:Ei se ollut edes huutokauppa, vaan tarjoukset oli lähetetty e-mailiin... Minä olisin kyllä sanonut et itselläni oli hintavaraus..
EDIT: Ja vaikka sopiva tarjous tulisikin, niin kauppoja ei ole siltikään pakko tehdä.
Viimeksi muokannut TheKraken, 18.5.2006 klo 21.38. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
-
Viesti Kirjoittaja biblo »
Mielestäni myyjäkään ei ole mikään ruudinkeksijä.(e pahalla)Samiam kirjoitti:Ei se ollut edes huutokauppa, vaan tarjoukset oli lähetetty e-mailiin... Minä olisin kyllä sanonut et itselläni oli hintavaraus..omenatarhuri kirjoitti:Wau, huuto.net (?) on kyllä raju paikka. 300€ kuulostaa kyllä varsin kohtuulliselta hinnalta tuommoisesta vehkeestä.Samiam kirjoitti:No ei se oikeastaan tuttu ole.. Ja tuo kone menikin sitten jollekin toiselle 300 €TheKraken kirjoitti:Mielestäni tuttujen kesken suoritettuja kauppoja ei oikein näihin oikeisiin kauppoihin kannata sotkea. Kyllä minäkin yleensä kavereille kauppaan asevelihintaan., koska siitä ei tarjottu enempää, niinpä tuo tarjoaja olisi haastanut oikeuteen "tuttuni" ellei hän olisi myynyt konetta..
Kuten Kraken jo mainitsikin tuossa niin tuollaisessa "oikeuteen" haastamisessa ei ole mitään perää.
Tuttuasi nyt vain suoraan sanottuna kustiin linssiin ja pahasti.
-
Viesti Kirjoittaja mclxvi »
Elikkä nyt on siis myynnissä eMac hyvään hintaan. Ei trolleja, kiitos.biblo kirjoitti:Mielestäni myyjäkään ei ole mikään ruudinkeksijä.(e pahalla)Samiam kirjoitti:Ei se ollut edes huutokauppa, vaan tarjoukset oli lähetetty e-mailiin... Minä olisin kyllä sanonut et itselläni oli hintavaraus..omenatarhuri kirjoitti:Wau, huuto.net (?) on kyllä raju paikka. 300€ kuulostaa kyllä varsin kohtuulliselta hinnalta tuommoisesta vehkeestä.Samiam kirjoitti: No ei se oikeastaan tuttu ole.. Ja tuo kone menikin sitten jollekin toiselle 300 €, koska siitä ei tarjottu enempää, niinpä tuo tarjoaja olisi haastanut oikeuteen "tuttuni" ellei hän olisi myynyt konetta..
Kuten Kraken jo mainitsikin tuossa niin tuollaisessa "oikeuteen" haastamisessa ei ole mitään perää.
Tuttuasi nyt vain suoraan sanottuna kustiin linssiin ja pahasti.
Myyjä
-
Viesti Kirjoittaja timodeus »
Minä tarjosin kaverille 360€ ensimmäisenä, ainakin hänen mukaansa. Hyväksyi tarjouksen ja sovittin että seuraavana päivänä tulen hakemaan. Sit melkein yöllä tulee viesti et ei voi myydä, kun tämä 300€ tarjonnut tyyppi haastaa oikeuteen.Samiam kirjoitti:No ei se oikeastaan tuttu ole.. Ja tuo kone menikin sitten jollekin toiselle 300 €TheKraken kirjoitti:Mielestäni tuttujen kesken suoritettuja kauppoja ei oikein näihin oikeisiin kauppoihin kannata sotkea. Kyllä minäkin yleensä kavereille kauppaan asevelihintaan.Samiam kirjoitti:Yks tuttu ois myynyt mulle Emac 1,25 ghz/512mb/40gigaa kovo... Hintaan 400 euroa.., koska siitä ei tarjottu enempää, niinpä tuo tarjoaja olisi haastanut oikeuteen "tuttuni" ellei hän olisi myynyt konetta..
Vastasin et tuo ei ole kuin korkeintaan "laiton uhkaus", mutta kaveri sanoi "en voi otaa se riski"
Et tällaset kaupat...

mclxvi - paljon tuo sun eMac kustantais?
-
Viesti Kirjoittaja windowlicker »
Eli oli vai ei ollut tuttu?! Jos sanoo että tuttu niin se yleensä tarkoittaa just sitä.Samiam kirjoitti:No ei se oikeastaan tuttu ole.. Ja tuo kone menikin sitten jollekin toiselle 300 €TheKraken kirjoitti:Mielestäni tuttujen kesken suoritettuja kauppoja ei oikein näihin oikeisiin kauppoihin kannata sotkea. Kyllä minäkin yleensä kavereille kauppaan asevelihintaan.Samiam kirjoitti:Yks tuttu ois myynyt mulle Emac 1,25 ghz/512mb/40gigaa kovo... Hintaan 400 euroa.., koska siitä ei tarjottu enempää, niinpä tuo tarjoaja olisi haastanut oikeuteen "tuttuni" ellei hän olisi myynyt konetta..
-
Ei ollut, vaan mainostin konetta, koska meinasin itse ostaa koneen, mutta en ostanutkaan...windowlicker kirjoitti:Eli oli vai ei ollut tuttu?! Jos sanoo että tuttu niin se yleensä tarkoittaa just sitä.Samiam kirjoitti:No ei se oikeastaan tuttu ole.. Ja tuo kone menikin sitten jollekin toiselle 300 €TheKraken kirjoitti:Mielestäni tuttujen kesken suoritettuja kauppoja ei oikein näihin oikeisiin kauppoihin kannata sotkea. Kyllä minäkin yleensä kavereille kauppaan asevelihintaan.Samiam kirjoitti:Yks tuttu ois myynyt mulle Emac 1,25 ghz/512mb/40gigaa kovo... Hintaan 400 euroa.., koska siitä ei tarjottu enempää, niinpä tuo tarjoaja olisi haastanut oikeuteen "tuttuni" ellei hän olisi myynyt konetta..
Joten hyvitykseksi mainostin konetta..
-
16 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka