nippusiteet ovat vain siitä raivostuttavia, että niitä ei voi "uusiokäyttää", eli kun uusia johtoja pitäs samaan nippuun saada, joutuu uuden nippusiteen sinne "tuhlaamaan".
Kyllä näitä perinteisiä nippusiteitäkin on avattavaa mallia. Niissä lukituskielekkeessä on pieni jatko, jota painamalla lukituksen saa avattua.
Kehitys kehittyy.
Power - a happy Mac-user since 1986...
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
SamuliS kirjoitti:Ah noita johtoja . Niitä ei ole koskaan liikaa. Nobelin rauhan palkinto sille joka keksii johdot jotka ei sotkeudu.
Itse hain ratkaisua tähän ongelmaan IKEA:sta. Tollainen valkoinen halkaistu suojaputki kätkee pöydällä pyörivät johdot. Eihän tämäkään mitenkään kaunista ole, mutta aina parempi kuin niputettu kasa erivärisiä johtoja.
marc kirjoitti:
Itse hain ratkaisua tähän ongelmaan IKEA:sta. Tollainen valkoinen halkaistu suojaputki kätkee pöydällä pyörivät johdot. Eihän tämäkään mitenkään kaunista ole, mutta aina parempi kuin niputettu kasa erivärisiä johtoja.
Tuli tuollaisia myös joskus hankittua, mutta en niitä silloin viitsinyt heti laittaa, ja nyt ovat ties missä. Voisin joku päivä katsoa jos löytyisivät...
Kiitos siisteydestä kuuluu kauniimmalle osapuolelle
En tiedä mikä on helpoin tapa tehdä QTVR-juttuja, mutta itse kuvaan laajakulmaisella optiikalla (10-22mm) ja panoraamajalustalla, jonka jäleen kasaan kuvista panoraaman Photostitcherillä. Hyvä lopputulos vaatii melkoisesti tarkkuutta.
Jaska kirjoitti:Kiitos siisteydestä kuuluu kauniimmalle osapuolelle
En tiedä mikä on helpoin tapa tehdä QTVR-juttuja, mutta itse kuvaan laajakulmaisella optiikalla (10-22mm) ja panoraamajalustalla, jonka jäleen kasaan kuvista panoraaman Photostitcherillä. Hyvä lopputulos vaatii melkoisesti tarkkuutta.
Juu hiano on QTVR. En ite jaksais, edes jalustaa noiss ei näy! Misä se kammera oli katossa vai katos missä?
Marimekko-verhot peittää hienosti keskipohjalaisen vuoristonäkymän!