Ei näköjään kiinnosta Ennustukset... jotkut varmasti muistaa Photarin 2.5 Limited editionin...tuli jollain 6lla korpulla... olis täydellinen idea ja ajotus pukkasta väliversio CS:stä universaali-nälkään....LIVESSÄ, sanokaa mun sanoneen
Power - a happy Mac-user since 1986...
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
Fixx kirjoitti:ah joo, mulla oli OS9 päällä ja sille ei ole uusinta...
Täysin OFF TOPIC: Mitä selainta käytät ysillä? Itsellä olen iCabilla yrittänyt, mutta se pissii aina kaikki java-hommat, onko mahdollisesti sinulla jotain ratkaisua tähän
javat vai javaskriptit? Tai ei väliä, ei mulla ole ratkaisua kuitenkaan...
Opera viitosta käytän yleisselaimena, on siisti ja nopea. Ongelmana tietty ettei monet saitit pelitä ollenkaan sillä -- esim homppu (ei voi kirjoittaa), ebay ja maccentral (umpihitaita), ja sit jossakin rottentomatoes.comissa ei koko sisältöä ilmaannu ruudulle (joku CSS-ongelma).
IE 5.1 toimii noissa ylläolevissa OK, mutta on se muuten aika keskinkertainen selain.
iCab on tuntunut aika hitaalta, vaikka osaakin uudempaa nettikoodia paremmin.
Kyllähän nettiselailussa OSX:n selaimet voittaa 6-1. Noissakin on säikeistys jotenkin puutteellinen eli usein tabi kakkosta, vaikka se ois latautunut, ei pääse lukemaan ennenkuin aktiivisena ollut tab ykkönen on saanut sisältönsä rendattua esiin. Enkä ole vielä löytänyt yhtään OSX selainta jossa cityn chattien autoscroll toimisi.