Mikä on "paras" saamasi tekosyy ikinä
Sana on (melkein) vapaa.
15 viestiä
• Sivu 1/1
-
Mikä on "paras" saamasi tekosyy ikinä
Viesti Kirjoittaja CaptainNapalm »
Jostain kummasta tuli mieleeni vuosia sitten tapahtunut insidentti. Olimme lähettäneet sähköpostilla, kuten tapana oli, erääseen nimeltä mainitsemattomaan painotaloon posterin tulostettavaksi. Dead line lähestyi mutta mitään ei kuulunut ja soitimme painotaloon. "Ei olla tehty mitään, kun emme saaneet liitetiedostoa auki. Olisin ilmoittanut mutta sähköpostissasi ei ollut sähköpostiosoitettasi" - kuului vastaus.
Halun jakaa tämä ekstraordinaari kokemus ylittää vain uteliaisuuteni kuulla muiden vastaavia huonoja selityksiä. Laittakaa tulemaan, pliis.
Halun jakaa tämä ekstraordinaari kokemus ylittää vain uteliaisuuteni kuulla muiden vastaavia huonoja selityksiä. Laittakaa tulemaan, pliis.
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja R-[brain] »
Joskus soitellessani bändissä laulaja jätti treenit väliin, syynä oli niinkin omalaatuinen tapaus kuin että "kissa on masentunut, pitää jäädä pitämään sille seuraa."
Hauskemman tuosta tekee vielä se, että mies oli ihan tosissaan asiansa kanssa ja hänen sen aikainen tyttöystävänsä oli vielä samaa mieltä.
Hauskemman tuosta tekee vielä se, että mies oli ihan tosissaan asiansa kanssa ja hänen sen aikainen tyttöystävänsä oli vielä samaa mieltä.
iMac 27" i7, MBP 13", iPhone 3GS, Canon EOS400D
-
Viesti Kirjoittaja Dani »
Ehkä "kissa" olikin tyttöystäväR-[brain] kirjoitti:Joskus soitellessani bändissä laulaja jätti treenit väliin, syynä oli niinkin omalaatuinen tapaus kuin että "kissa on masentunut, pitää jäädä pitämään sille seuraa."

-
Viesti Kirjoittaja Tuurihaukka »
Mun luokkakaverilla oli ollu kuumetta. Se soitti kaverilleen maanantaina, että "enää ei oo kuumetta". Kun se tuli sit torstaina kouluun, ni kaikki kysy "mikset ollu eilen koulussa?" "Piti olla yks kuumeeton päivä"
Edit: Sit se oli "kuumeessa" kaks viikkoo aina, kun se hävis mun kaverille Diablossa. " Voitin sut!" "Joo, mulla on kuumetta. En tuu huomenna kouluun."
Sillä ei myöskään ollu mitään liikuntakamppeita. Aina kun ope kysy siltä, miksei oo, niin se vastas: "Ei oo rahaa." Mut jotenkin kummallisesti sitä rahaa löyty heti kun Gamecube, Xbox ja PS2 tuli kauppoihin.
Edit: Sit se oli "kuumeessa" kaks viikkoo aina, kun se hävis mun kaverille Diablossa. " Voitin sut!" "Joo, mulla on kuumetta. En tuu huomenna kouluun."
Sillä ei myöskään ollu mitään liikuntakamppeita. Aina kun ope kysy siltä, miksei oo, niin se vastas: "Ei oo rahaa." Mut jotenkin kummallisesti sitä rahaa löyty heti kun Gamecube, Xbox ja PS2 tuli kauppoihin.
-
Viesti Kirjoittaja bloof »
Ite omistan muutaman mestariselittäjäkaverin.
Kerran oltiin skeittaamassa, ja siinä sitten pienen kisan elkein tehtiin vuorotellen tämän kaverin kanssa temput. Hänellä ei oikein luonnistunu ja kirosanojen kirjo oli mitä laajin. Jossain vaiheessa hän sit keksi että vika on kengissä, nämä kengät on aina ollu huonot. Eiku hakemaan uudet kengät ja lisää yritystä. Hetken päästä tuli selitystä että "On jo myöhä, ei lähe enää ku väsyttää." Samalta tyypiltä on selitystä kuullu jos jonkinlaista. Aina on joku paikka kipeä, lauta huono tai laakerit jumissa.
Toinen mikä tulee mieleen, on kun joskus ala-asteella yks samanikäinen jätkä lupas hommata meille sätkiä, hänelläkun oli tarpeet niihin. Tehtiin diili satsista ja alettiin odottelemaan. Meni varmaan monta viikkoa, ja päivittäin kaveri "unohti" tai "ei kerennyt" ottamaan sätkiä kouluun mukaan. Lopulta sitte oltiin suunnilleen menossa niiden kotiin, kunnes se paljasti että sätkät oli varastettu. Hänen kotoaan. Hmm, murtovarkaat iskee omakotitaloon, mitään ei viedä paitsi läjä sätkiä. Ok!
Kerran oltiin skeittaamassa, ja siinä sitten pienen kisan elkein tehtiin vuorotellen tämän kaverin kanssa temput. Hänellä ei oikein luonnistunu ja kirosanojen kirjo oli mitä laajin. Jossain vaiheessa hän sit keksi että vika on kengissä, nämä kengät on aina ollu huonot. Eiku hakemaan uudet kengät ja lisää yritystä. Hetken päästä tuli selitystä että "On jo myöhä, ei lähe enää ku väsyttää." Samalta tyypiltä on selitystä kuullu jos jonkinlaista. Aina on joku paikka kipeä, lauta huono tai laakerit jumissa.
Toinen mikä tulee mieleen, on kun joskus ala-asteella yks samanikäinen jätkä lupas hommata meille sätkiä, hänelläkun oli tarpeet niihin. Tehtiin diili satsista ja alettiin odottelemaan. Meni varmaan monta viikkoa, ja päivittäin kaveri "unohti" tai "ei kerennyt" ottamaan sätkiä kouluun mukaan. Lopulta sitte oltiin suunnilleen menossa niiden kotiin, kunnes se paljasti että sätkät oli varastettu. Hänen kotoaan. Hmm, murtovarkaat iskee omakotitaloon, mitään ei viedä paitsi läjä sätkiä. Ok!
Installed Windows to a black & white TV, the motherfucker gave me a bluescreen.
-
Viesti Kirjoittaja Aries »
"Sä olisit varmasti ihan mukava tyyppi ja kaikkee, mutta mulla on jo riittävästi kavereita."
- henk koht suosikki
"...Mutta voitasko me silti olla vaan kavereita?"
- ovatko muutkin kuulleet joskus?
"Kyllä se vielä eilen toimi!"
- niinhän ne kaikki...
"Ihan oikeesti, en ottanu"
- sipsipussi mystisesti tyhjentynyt
noita on itelle tullut vastaan...
- henk koht suosikki
"...Mutta voitasko me silti olla vaan kavereita?"
- ovatko muutkin kuulleet joskus?
"Kyllä se vielä eilen toimi!"
- niinhän ne kaikki...
"Ihan oikeesti, en ottanu"
- sipsipussi mystisesti tyhjentynyt
noita on itelle tullut vastaan...
Kipu on tunne, kun heikkous poistuu ruumiista
-
-
Mun kaverille kävi vähän samanlaine juttu. Se, ja 4 muuta jätkää, oli antanu kaverilleen yhteensä 1000€, jotta se tyyppi vois tilata softisaseita. Ilmeisesti USA:sta.bloof kirjoitti:Toinen mikä tulee mieleen, on kun joskus ala-asteella yks samanikäinen jätkä lupas hommata meille sätkiä, hänelläkun oli tarpeet niihin. Tehtiin diili satsista ja alettiin odottelemaan. Meni varmaan monta viikkoa, ja päivittäin kaveri "unohti" tai "ei kerennyt" ottamaan sätkiä kouluun mukaan. Lopulta sitte oltiin suunnilleen menossa niiden kotiin, kunnes se paljasti että sätkät oli varastettu. Hänen kotoaan. Hmm, murtovarkaat iskee omakotitaloon, mitään ei viedä paitsi läjä sätkiä. Ok!
No tilauksesta meni viikko, se jätkä sanoo "mä menin mokaamaan sen tilauksen. Pitää tehdä se uudestaan." Toisen viikon aikana jätkät rupes vähän hermostumaa. Kolmannella viikolla se tilauksen tehny tyyppi ei tullu enää kouluun eikä vastannu puhelimeen.
No siinä kävi sit niin, että se tyyppi ei tullu kolmeen kuukauteen kouluun, mutta pääs silti peruskoulusta läpi

Sillon teki mieli hakata se.
Ja se tilauksen tehny jätkä on just se sama tyyppi, mistä mä kerroin aikasemmin.
-
Viesti Kirjoittaja MarQ »
toihan selittää sit sen mist sil oli rahaa niihi vermeisii... vai saiko porukka rahasa koskaan takas?Tuurihaukka kirjoitti: Ja se tilauksen tehny jätkä on just se sama tyyppi, mistä mä kerroin aikasemmin.
henk.koht yks hauskimmista on erään mac-kaupan selitys miks mun dvd-poltin ei toimi: "sun finder on kilahtanu".
-
Viesti Kirjoittaja Jouna- »
Sanoisinko että melko paskanen temppuTuurihaukka kirjoitti:Mun kaverille kävi vähän samanlaine juttu. Se, ja 4 muuta jätkää, oli antanu kaverilleen yhteensä 1000€, jotta se tyyppi vois tilata softisaseita. Ilmeisesti USA:sta.bloof kirjoitti:Toinen mikä tulee mieleen, on kun joskus ala-asteella yks samanikäinen jätkä lupas hommata meille sätkiä, hänelläkun oli tarpeet niihin. Tehtiin diili satsista ja alettiin odottelemaan. Meni varmaan monta viikkoa, ja päivittäin kaveri "unohti" tai "ei kerennyt" ottamaan sätkiä kouluun mukaan. Lopulta sitte oltiin suunnilleen menossa niiden kotiin, kunnes se paljasti että sätkät oli varastettu. Hänen kotoaan. Hmm, murtovarkaat iskee omakotitaloon, mitään ei viedä paitsi läjä sätkiä. Ok!
No tilauksesta meni viikko, se jätkä sanoo "mä menin mokaamaan sen tilauksen. Pitää tehdä se uudestaan." Toisen viikon aikana jätkät rupes vähän hermostumaa. Kolmannella viikolla se tilauksen tehny tyyppi ei tullu enää kouluun eikä vastannu puhelimeen.
No siinä kävi sit niin, että se tyyppi ei tullu kolmeen kuukauteen kouluun, mutta pääs silti peruskoulusta läpiSe kävi tekemässä pari koetta opon luona eikä jääny luokalle.
Sillon teki mieli hakata se.
Ja se tilauksen tehny jätkä on just se sama tyyppi, mistä mä kerroin aikasemmin.
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
En tiiä, saivatko rahat takas. En oo kuullu siitä jätkästä vähään aikaan. Semmosen jutun mä kuitenkin kuulin, että se jätkä oli jotenkin kummallisesti saanu uuden tietokoneen ja aika paljon uusia pelejä.MarQ kirjoitti:toihan selittää sit sen mist sil oli rahaa niihi vermeisii... vai saiko porukka rahasa koskaan takas?
Ja sillä oli sitä konsolirahaa ennen tota temppua.
-
Viesti Kirjoittaja Pastori »
Kerran sattui silläviisiin että puolen tunnin odottelun jälkeen Joensuun Rossossa tarjoilija vaivautui viilettämään pöydän ohi ja saimme kaverin kanssa selvityksen toiminnan hitaudelle: "meillä ei saa nyt lämmintä ruokaa koska astianpesukone on rikki!".
Näin toimii osuuskauppaväki.
Näin toimii osuuskauppaväki.
15 viestiä
• Sivu 1/1
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka