Kävishän tuo semmoseenkivinouma kirjoitti:^^ Salaattilinko
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja jepsfrost »
Kävishän tuo semmoseenkivinouma kirjoitti:^^ Salaattilinko
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Voi paholainen, päivän piristys! Kiitosmaccivaari kirjoitti:Kun mulla oli toinen korvatukossa vaikusta, niin pidin sen käännettynä emäntään päin ...vinouma kirjoitti:Mä ostin jotain korvavaikunpoistosuihketta. Pitäisi estää vahatulppien muodostuminen. Noh, mä oon sitä nyt pari-kolme kertaa käyttänyt, ja oikea korva on nyt aivan tukossa. Ei tahdo mitään kuulla. Onpa erikoista.
Viesti Kirjoittaja jepsfrost »
jakovski kirjoitti:Voi paholainen, päivän piristys! Kiitosmaccivaari kirjoitti:Kun mulla oli toinen korvatukossa vaikusta, niin pidin sen käännettynä emäntään päin ...vinouma kirjoitti:Mä ostin jotain korvavaikunpoistosuihketta. Pitäisi estää vahatulppien muodostuminen. Noh, mä oon sitä nyt pari-kolme kertaa käyttänyt, ja oikea korva on nyt aivan tukossa. Ei tahdo mitään kuulla. Onpa erikoista.![]()
Samaten annan vinkin varovaiseen ajoon.
Olen liimannut vaimon kuvan kojetauluun ja aina kun töistä lähden ja jos ylinopeutta vahingossa ajan, katson kojetauluun ja näen vaimon kuvan ja muistan, että ei ole mitään kiirettä kotiin.
Viesti Kirjoittaja peku »
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja Tiipii70 »
Viesti Kirjoittaja jani73 »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja jeppe »
Mikä on kuvan mediaplayer?Tiipii70 kirjoitti:Aktiivimallin arvosteluista huolimatta tällaiset tuli tänään kotiin.
Hyvinhän nuo soi.
Safarissa Ruutu+ ja Spotify.jeppe kirjoitti:Mikä on kuvan mediaplayer?Tiipii70 kirjoitti:Aktiivimallin arvosteluista huolimatta tällaiset tuli tänään kotiin.
Hyvinhän nuo soi.
Viesti Kirjoittaja Jesukka »
Hankin vuosi sitten Genelec 8020 kaveriksi Audioquest Dragonfly Black DA-muuntimen ja olen ollut kyllä tyytyväinen. Tuntui että äänikuvaan tuli hieman lisää tilantuntua ja tarkkuutta. Se on tikku joka tulee suoraan kiinni USB-liittimeen, mutta USB-jatkojohdolla saa tuotua varmaan myös eteen jos on tarvetta vaihdella usein kaiuttimien ja kuulokkeiden välillä. Tuosta on myös kalliimpi Red versio, joka varmaan kuulostaa vielä vähän Black-mallia paremmalta ja tasapainoisemmalta.Tiipii70 kirjoitti:Käytetyt vanhat ”ykköset”.
Pitäis kai joku kuulokevahvari/dac ostaa kylkeen. Helpottais kuulokkeiden käyttöä, kun ois plugille reikä pöydällä. Ei tarvis repiä piuhoja irti tuolta katveesta.
Vähän kahta näkemystä tuntuu olevan, onko äänenlaatuun mitään vaikutusta verrattuna iMacin sisäiseen dac:iin.
Viesti Kirjoittaja madizine »
Viesti Kirjoittaja Lihapipo »
Ei niitä suotta myydä vierekkäisissä liikkeissä.peku kirjoitti:Hyvä yhdistelmä samaan aikaan nautittuna.
MLTL?jani73 kirjoitti:Stereoissa mulla on tuon tapaiset jordan jx92s 5-tuuman laajakaistaelementtejä käyttävät itse tehdyt kaiuttimet.