Suplan lataus ei onnistu. Mikähän ihme tuossa latauksessa on ongelmana? Se kyllä pyytää kuittauksen, mutta hetken päästä sovelluksen kohdalla on vain se ”get”-nappula, josta sovelluksen voi ladata. Kokeilin kakkospuhelimen, iPhone 6, palautusta tehdasasetuksiin ja ennen palautusta kokeilin ladata sovellusta siinä onnistumatta. Olen kokeillut myös vaihtaa iPadin, 10,5” pro, kieleksi suomen, mikä sekään ei auttanut.
Muut ilmaiset sovellukset tuntuu tulevan normaalisti, mm saman firman ruutu. iPad 4:ssa supla näyttää olevan jo, mutta kun sitä koittaa päivittää, päivitys ei lähde käyntiin.
Asiakaspalveluun olen ollut yhteydessä ja siellä kaksi eri henkilöä ilmoittaa latauksen onnistuvan.
Voi olla että olen jollain mustalla listalla kun lopetin HS:n tilauksen.
