![Pirullinen [6]](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Olen tehnyt liikkeeseen kyllä reklamaation, kun huomasin tämän kotona mutta viikonloppuna ei liike ole auki..
Onko jotain ohjelmaa, jolla voisin yrittää palauttaa levyllä olevia tiedostoja?
Viesti Kirjoittaja zemex »
Viesti Kirjoittaja egoste »
Ei ole kaikista tiedostoista varmuuskopioita olemassa.egoste kirjoitti:Jos oli todellinen fusion setti, joka tehty kahdesta levystä SSD&HDD, niin koneesta poistettuna data on ”hajalla” ts. tapahtunut kuten olet tilannutkin. Eikö sinulla ole esim. Time machine varmistusta ennen tuota toimenpidettä? Siitä pystyt palauttamaan kaiken uudelle SSD levylle.
Viesti Kirjoittaja MacFinn »
Viesti Kirjoittaja homenamsi »
Kiva, kun totesit mutta kyllä huollon tekijällä on vastuu kertoa asiakkaalle, että se tiedostojen palautus ei onnistukkaan niin helposti, kuin kuvittelet.. Jos olisi joku edes maininnut, että ei onnistu vain heittää vanhaa kovoa telakkaan ja siirtää tarvittavia tiedostoja uudelle levylle niin eihän tässä sitten olis mitää.. Valitettavasti muutamasta dokumentista ja kuvasta ei ole varmuuskopiota. Ei sentään kaikki kadonnut..MacFinn kirjoitti:Pakko kyllä todeta, että varmuuskopioiden puute kertoo minne se reklamaatio oikeasti pitää lähettää.
En minä siitä erikseen ole maininnut, kun ei minulla itsellä ole ollut tiedossa se, että se noin toimii..egoste kirjoitti:Jos huolto on ajantasalla, niin fusion driven hajoittaminen ja sen seuraukset pitäisi olla päivän selvää. Tuo sisäinen pieni SSD on hyvin jemmassa ja välttämättä eivät edes huomaa fusion driven olemassa oloa, jos et ole selvästi siitä maininnut.
Viesti Kirjoittaja homenamsi »
Se perinteinen levy on jonkinlainen datavarasto ilman hakemistosektoreita tai perinteistä osiokarttaa - kaikki nämä ovat olleet siellä SSD:n puolella. Levytyökalun mielestä siinä ei ole mitään tiedostojärjestelmää (=osiokartta, hakemistosektorit).zemex kirjoitti:Mua vaan hämmentää se, että jos levyltä on käytetty useampi sata gigaa ja se otetaan koneesta pois, jonka jälkeen laitetaan telakkaan niin levytyökalulla katsottuna tilaa ei ole yhtään käytetty.
Viesti Kirjoittaja peku »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja KenSu »