Elikkä ongelma on seuraavanlainen:
Ostin juuri uuden kahden gigan nanon, asensin ohjelmiston ohjeitten mukaan mutta kun kytken nanon kiinni koneeseen ei tapahdu mitään muuta kun nanon näyttö vähän välkkyy
ja hetken päästä lopettaa välkkymisen. Kone ei tunnista nanoa laisinkaan. Windows XP on käyttiksenä ja Sp2 on asennettuna. Onko vika koneessa vai itse soittimessa?
En ole ihan varma onko koneessa USB 2.0 mutta lähteekö soitin laisinkaan käyntiin vanhassa usb:ssa?
Ipod Nano 2GB ongelma
Keskustelua laitteista. Huom! Tänne vain keskustelu itse laitteista, ei ohjelmista tai iOS-käyttöjärjestelmästä
11 viestiä
• Sivu 1/1
-
Ipod Nano 2GB ongelma
Viesti Kirjoittaja daesu »
-
Re: Ipod Nano 2GB ongelma
Viesti Kirjoittaja Pylkkänen »
Mä ostin 19.5 itsekin juuri samanlaisen laitteen. Kummallista kyllä, se kesti ainoastaan viisi (5 !) päivää, ja meni sen jälkeen totaalisen jumiin. Yritin tehdä kaiken saadakseni sen mounttaamaan koneelle (kokeilin powerbookia, powermacia sekä kahta Pc:tä), mutta kun ei niin ei.
Kesken kappaleiden siirron ipodin näyttö vilahti, ja sitten siihen tuli tuon apple support sivun osoite. Mikään resetoiminen ei onnistunut, enkä saanut siihen palautettua tehdasasetuksia, koska se ei mountannut mihinkään.
Noh, ei muuta kuin maanalaisen paikan vihaisena takaisin kauppaan, josta otettiin puhelinyhteys applen tukipalveluun. Olisivat kuulemma laittaneet ipodin huoltoon kahdeksi viikoksi, mutta vaativalla äänensävyllä, sekä hienoisella kiroilulla maustettu puheenparsi saivat heidät antamaan minulle uuden laitteen! Mikä lie sunnuntaikappale sattui kohdalle. Mutta nyt kaikki on taas auvoisasti
Kesken kappaleiden siirron ipodin näyttö vilahti, ja sitten siihen tuli tuon apple support sivun osoite. Mikään resetoiminen ei onnistunut, enkä saanut siihen palautettua tehdasasetuksia, koska se ei mountannut mihinkään.
Noh, ei muuta kuin maanalaisen paikan vihaisena takaisin kauppaan, josta otettiin puhelinyhteys applen tukipalveluun. Olisivat kuulemma laittaneet ipodin huoltoon kahdeksi viikoksi, mutta vaativalla äänensävyllä, sekä hienoisella kiroilulla maustettu puheenparsi saivat heidät antamaan minulle uuden laitteen! Mikä lie sunnuntaikappale sattui kohdalle. Mutta nyt kaikki on taas auvoisasti
-
Viesti Kirjoittaja daesu »
Elikkäs sain ton pelittämään eilen kun ihan yhtäkkiä pistin kiinni koneeseen niin se vaan alkoi surrata. Mutta tänään kun pistin kiinni koneeseen sano kone että on tuntematon laite eikä voi asentaa. Koitin asentaa softat monesti uusiksi ja imutin vielä applenki sivuilta uudet ipod softat tähän. Hommasin ton USB 2.0 joten ei se siitä ainakaan pitäs kiinni olla. Tänään pitää vielä vielä käydä kaverilla koittamassa josko se oiski mun koneesta kiinni tuo homma. Onko kellään ollu mitään tätä muistuttavaa ongelmaa?
-
-
-
-
Viesti Kirjoittaja Nobo Cop »
Joo-o. Nyt on suunnnaton vitutus päällä, meikällä sama onglema meinaan. iPod nanoni ei siis reagoi mihinkään koneessa, se ei näy iTunesissa mutta kun menen Omaan Tietokoneeseen, siellä näkyy se ipodi sitten mutta kun koitan sitä avata niin aston sitten tilttaa ja pitää buutata astoni.. Käyttöjärjestelmänä toimii siis Windows XP. Vielä kerran pitää sanoa, että Vitutus Maximus. Kokeilin koneen buuttaamista mutta eihän toi mitään vaikuttanut. Kokeilin myös toimisiko ipod kannettavalla mutta ei. Mitään muuta ei voi podille tehdä kuin ladata akkua ja sekään homma ei pelaa kunnolla, meinaan ainakun ipodin laittaa koneeseen kiinni niin koko paska jämähtää siihen Älä irrota hommeliin, ja sen saa ainostaan pois ipodin nollauksella. Wanha halpis soitinkin toimi paremmin kuin tämä. :I Vehkeen tilasin Apple storesta.
Jeejee.
-
Viesti Kirjoittaja Paulig »
Sain Nobo eilen oman kahden gigan nanoni, ja minulla on aivan sama tilanne kuin sinulla. Laite siis näkyy ulkoisena levynä omassa tietokoneessa, mutta explorer kaatuu kun levyyn yrittää päästä käsiksi. Olen tässä työpäivän yrittänyt laitetta saada toimimaan Applen support sivujen ohjeilla, mutta ei tunnu onnistuvan. Pari kaveria ovat myös saaneet nanosta maanantaikappaleet. He saivat vaihdettua laitteet uusiin Applen kautta. Voi kuitenkin olla tyytyväinen etten sitä Gigantin 2gb tarjous nanoa mennyt ostamaan. Mitä juttua olen kuullut heidän huoltotoiminnastaan, niin olisi luultavasti jäänyt musiikit kesältä kuuntelematta.
-
Viesti Kirjoittaja alspe »
Täällä olis kans yksi 2 gb Nano joka ei vastaa mihinkään. Omena vaan villkkuu iPodissa, mutta ei auta resetointi eikä näy edes resurssienhallinnassa iPod. iPod software updater sanoi : virheellinen huoltotoiminto ja ja lakkasi siihen. Nano toimi 11 kk Macillä, mutta nyt Winukalla se ei toimi, mutta ei se tästä koneesta ole kiinni kun se toimi Winukalla hiukan aikaa kyllä normaalisti.
Takuuta on hieman jäljellä, pitääkö mun ottaa yhteyttä Apple Storeen vai hoitaako Varimport tai MacPeople nämä asiat puolestani? Tampereella?
Takuuta on hieman jäljellä, pitääkö mun ottaa yhteyttä Apple Storeen vai hoitaako Varimport tai MacPeople nämä asiat puolestani? Tampereella?
MB Pro 13" i5, iPod Classic, iPhone 6, iPad Air 1
-
Viesti Kirjoittaja MiniMe »
Semmoinen tuli vain mieleen, että olettehan asentaneet iTunesin ENNEN iPodin ENSIMMÄISTÄ kytkemistä koneeseen. Kaveri tökkäs oman soittimensa kiinni ennen iTunesin asennusta ja Windows oli asentanut jotkut omat ajurit soittimelle. Ei auttanut vaikka miten yritti jälkikäteen asennella kaikkea uusiksi. Ei vain toiminut...
Homma korjaantui Windowsin uudelleenasennuksella. Näppärää, eikö vain
Homma korjaantui Windowsin uudelleenasennuksella. Näppärää, eikö vain

11 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka