Se on yhä paketissa. Otan sen kohta pois, panen latinkiin ja käynnistän. Sain oraalisen ohjeen: 16 tuntia latausta, sitten 16 tuntia pois latauksesta. Tämäkö on akun suhteen viisainta nytten? Kysyn siksi, että ohjeen antoi vain nainen.
Se ei pidä juur mitään ääntä. Ei siis se nainen vaan MBP.
Rowan Atkinson on johtanut anglikaanista kirkkoa vuodesta 2002.
– Kuvateksti Aamulehdessä 18.3.2012
Repe Ruutikallo kirjoitti:Se on yhä paketissa. Otan sen kohta pois, panen latinkiin ja käynnistän. Sain oraalisen ohjeen: 16 tuntia latausta, sitten 16 tuntia pois latauksesta. Tämäkö on akun suhteen viisainta nytten? Kysyn siksi, että ohjeen antoi vain nainen.
Ei kai se mitään ääntä pidäkään, paketissa. Vai luulitko että sen kuuluisi tikittää, hiljaa...
Power - a happy Mac-user since 1986...
"Soon there will be 2 kinds of people. Those who use computers, and those who use Apples."
(Apple Computerin käyttämä mainoslause 1980-luvun alkupuolelta)
Repe Ruutikallo kirjoitti:Se on yhä paketissa. Otan sen kohta pois, panen latinkiin ja käynnistän. Sain oraalisen ohjeen: 16 tuntia latausta, sitten 16 tuntia pois latauksesta. Tämäkö on akun suhteen viisainta nytten? Kysyn siksi, että ohjeen antoi vain nainen.
Ei kai se mitään ääntä pidäkään, paketissa. Vai luulitko että sen kuuluisi tikittää, hiljaa...
Jopa paketista ulos otettuna ja peräti käynnistettynä se on ihan hiljaa! Ei kuulu edes merkonomin hihitystä! Mutta äsken sattui kumma juttu: kun Asentaja asensi toisen levyn valikoituja ohjelmia, se yhtäkkiä keskeytti hommansa ja ilmoitti että ei pääse loppuun. Toivottavasti tässä saa sentään pitää koneensa ettei mene vaihtoon... Nyt on uusi yritys meneillään.
Succeeded!
Jokkut on haukkuneet että tämän mallin kansi tipahtaa kiinni itsestään, kun kulmaa kääntää näppiksen päälle päin. Ovat korjailleet niitä jopa omin päin. Miun kappaleessa ei ainakaan tuollaista ole, kansi pysyy auki hyvinkin lievästi.
Näytön alareunassa ja alakulmissa näkyy hieman ylimääräistä valonkajastusta, ei haitaksi asti mutta tietyissä tilanteissa sen voi huomata. Onko tämä sitä jota sanotaan valovuodoksi (ei siis valko-, sen mä tiedän)?
Edelleen aivan äänetön peli jos romppu ei pyöri asemassaan. Tuo 7200 kierteen levykin on kuin virtsa syylingissä. Windowssi on laitettu sekä BootCampilla että Parallelssilla... Nyt beibi on ilman verkkovirtaa huomisaamuun, mutta kai tuo akku pitää käyttää tyhjiin tässä illalla jotta se kalibrointi menee oikke.
---
Tuntui muuten kabilroimatonkin akku riittävän aika monta tuntia...
Repe Ruutikallo kirjoitti:Näytön alareunassa ja alakulmissa näkyy hieman ylimääräistä valonkajastusta, ei haitaksi asti mutta tietyissä tilanteissa sen voi huomata. Onko tämä sitä jota sanotaan valovuodoksi (ei siis valko-, sen mä tiedän)?
On.
Otapa yhteyttä, kun saat koneen kondikseen niin minä saan loput rojut ja sinä muistisi.
toitsu kirjoitti:No, käykös se nyt sitten vähemmän kuumana kun noi 15":n lettupannut? Entä onko vielä mitään vähemmän toivottuja "ominaisuuksia" tullut vastaan?
Ei kauhean kuumana käy. Mitään huonoja puolia ei oikein keksi. Jotakuta voisi tuo pieni valovuoto vaivata, mutta ei sitä yleensä huomaa ollenkaan.
Mikkow kirjoitti:Mullekin tuli perjantaina 17" MBP 7200 rpm kovalevyllä. On muuten aivan upea kone.. Entinenkin kone 17" PB oli hyvä, mutta tämä lyö senkin
Tilasin moisen masiinan ja nyt olen sitä jo koko viikon odotellut. Kauppias ei uskaltanut vieläkään aikataulusta mitään sanoa. Onko kellään tietoa millä aikataululla kauppiaat koneita saavat?
macisti kirjoitti:Tilasin moisen masiinan ja nyt olen sitä jo koko viikon odotellut. Kauppias ei uskaltanut vieläkään aikataulusta mitään sanoa. Onko kellään tietoa millä aikataululla kauppiaat koneita saavat?
Itse olen odotellut 2vk 5pv.. Eikä hajua milloin kone tulisi. Kuulemma versiot 100Gt 7200RPM levyillä tuli ajat sitten mutta normilevylliset ei..
Tuli maanantai kappale... Uudesta koneesta hajosi akku, ei enää tunnista sitä. Soitto applelle ja uutta suoleen. Toivottavasti saan uuden akun pian.....
No nyt on kulunut kaksi viikkoa ja jälleenmyyjästä ei ole kuulunnut hiiskaustakaan. Samaan aikaan applestore lupaa 17" koneelle 5-7päivää toimitusajaksi. Vedätetäänkö minua tässä, vai eikö raha kelpaa? Ehkä ostan sittenkin marketista windows-koneen vai mitä teen? (vitsii, vitsi)
macisti kirjoitti:No nyt on kulunut kaksi viikkoa ja jälleenmyyjästä ei ole kuulunnut hiiskaustakaan. Samaan aikaan applestore lupaa 17" koneelle 5-7päivää toimitusajaksi. Vedätetäänkö minua tässä, vai eikö raha kelpaa? Ehkä ostan sittenkin marketista windows-koneen vai mitä teen? (vitsii, vitsi)
Kuinka nopeasti jälleenmyyjä lupasi toimittaa koneen? Jos menee yli lupauksen, lähetä heille reklamaatio.
macisti kirjoitti:No nyt on kulunut kaksi viikkoa ja jälleenmyyjästä ei ole kuulunnut hiiskaustakaan. Samaan aikaan applestore lupaa 17" koneelle 5-7päivää toimitusajaksi. Vedätetäänkö minua tässä, vai eikö raha kelpaa? Ehkä ostan sittenkin marketista windows-koneen vai mitä teen? (vitsii, vitsi)
3 viikkoa, 1 päivä
Kieltämättä itselläkin alkaa olemaan sellainen olo että tilaus lähtee pian Applestoreen.
Mikä vitsi? Nyt hopi hopi ostamaan Helvett-Paskardia!
Mut onhan se toki outoo että BTO:t on tulleet puoteihin ajat sitten mutta standaareja ei saa millään!