![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
https://www.macrumors.com/2018/05/23/se ... ss-action/
Viesti Kirjoittaja KB7s »
Viesti Kirjoittaja dasb00t »
Viesti Kirjoittaja Pelle »
Viesti Kirjoittaja juharju »
Viesti Kirjoittaja Jago »
Viesti Kirjoittaja Eki79 »
Viesti Kirjoittaja juharju »
Aivan kuten Eki79 kertoo, niin tämä väite ei pidä paikkaansa. Itse vaihtanut hatun ja sen alla olevan mekanismin niin 12" Macbookin kuin uusiin 16/17 mallivuoden MBP 13" koneisiin ongelmitta.Jago kirjoitti:Eipä onnistu uusimmilla Applen näppiksillä yksittäisen kytkimen vaihto. All or nothing.
Viesti Kirjoittaja Jago »
Eikös tällöin ryhmäkanne pitäisi olla enemmänkin aiheesta "Apple kusettaa takuuajan ulkopuolisia käyttäjiä maksamaan useita satoja euroja aiheettomasta massivisesta korjauksesta vaikka ongelman korjauksen todelliset kustannukset ovat monesti alta 20€"?Eki79 kirjoitti:Väärää tietoa. Viralliset huollot tota ei suostu tekeen mut netti on täynnä vaihto-ohjeita. Youtubestakin löytyy kymmeniä videoita.
Viallisen tilalle voi tilata yksittäisen napin ja se ei ole kun sen 10-15e https://www.replacementlaptopkeys.com/a ... ment-2017/
Eli kun takuu loppuu niin ei kannata lähtee vaihtaan koko topcasea ja maksaa siitää useita satasia. Mut jos takuun aikana kettuilee niin eiku huoltoon vaan korjaukseen.
https://www.youtube.com/watch?v=5yZsc6JnFcQ
Viesti Kirjoittaja juharju »
Äläpä muuta sano. Vaimon revA 12" Macbookista alkoi noin 15 kk ostosta S-kirjain pykimään. Aikansa toimi huonosti, kunnes sitten lopulta hattu ei liikkunut enää lainkaan (toimi kyllä painettaessa) ja otin yhteyttä M-careen. Kone olisi pitänyt tuoda näytille, mutta alustava hinta-arvio korjaukselle oli 5XX euroa. Vaihtoon olisi mennyt näppäimistön ohella pärekorillinen muitakin osia. Kiitin vastauksesta ja tilasin tässäkin viestiketjussa olleesta osoitteesta uuden hatun ja mekanismin.Jago kirjoitti:Eikös tällöin ryhmäkanne pitäisi olla enemmänkin aiheesta "Apple kusettaa takuuajan ulkopuolisia käyttäjiä maksamaan useita satoja euroja aiheettomasta massivisesta korjauksesta vaikka ongelman korjauksen todelliset kustannukset ovat monesti alta 20€"?
Viesti Kirjoittaja Habanero »
The program covers eligible MacBook and MacBook Pro models for 4 years after the first retail sale of the unit.
Viesti Kirjoittaja oppenheimer »
Viesti Kirjoittaja Kno »
Viesti Kirjoittaja dlspade »
Viesti Kirjoittaja Eki79 »
Viesti Kirjoittaja Habanero »
Tän suhteen olen vähän kieltämättä kujalla. Mun käsityksen mukaan 2016/-17 malleissa molemmissa on toisen sukupolven näppikset, ja aiemmin julkaistuissa MacBookeissa on ensimmäisen sukupolven. Mutta kuitenkin 2017-malliin ilmeisesti jotain muutoksia on tehty?Eki79 kirjoitti: Olen ymmärtänyt et vaihtavat näihin 2016 malleihin ainakin toisen sukupolven näppiksen. 2017 malleissahan se on jo valmiina et en tiedä kuinka vikaherkkiä ne on
Viesti Kirjoittaja Eki79 »
Viesti Kirjoittaja Eki79 »
Viesti Kirjoittaja scorps »
Viesti Kirjoittaja scorps »
Viesti Kirjoittaja scorps »
Viesti Kirjoittaja welmuii »
Viesti Kirjoittaja kaulahuivi »
Esimerkki Sir Jonathan Iven työn laadusta!welmuii kirjoitti:Heh, 2019 vuoden Macbook Air kuuluu myös ohjelmaan
Viesti Kirjoittaja Anghorn »
Palaa sivulle “MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air”