Onko kukaan kerennyt vielä hankkimaan kyseistä näyttöä? Olisi tarkoitus MacBookin kaveriksi hankkia tuollainen, vai onko esim. BenQ:n vastaava 20" Wide parempi vaihtoehto? Vai onko näissä samoissa resoluutioissa ja koossa muutenkaan paljoa eroa?
Ruutu tulisilähinnä taittamiseen ja valokuvien pyörittelemiseen.
Samsung SyncMaster 205BW 20" ?
Keskustelua Mac-yhteensopivista laitteista
10 viestiä
• Sivu 1/1
-
Samsung SyncMaster 205BW 20" ?
Viesti Kirjoittaja unssi »
-
Viesti Kirjoittaja ozone »
itse kanssa kovasti kiinnostunut tuosta Samsungista...
yksi mielenkiintoinen vaihtoehto on myös ViewSonic VX2025wm
Speksien puolesta ViewSonic on hyvä laite... Samsung olisi kyllä erityisen tyylikkään näköinen... toimitus vain näyttäisi olevan vasta 18.6. Samsung SyncMaster 205BW 20"
Speksien puolesta ViewSonic on hyvä laite... Samsung olisi kyllä erityisen tyylikkään näköinen... toimitus vain näyttäisi olevan vasta 18.6. Samsung SyncMaster 205BW 20"
-
Viesti Kirjoittaja heifetz »
MikroBitissä oli vertailua eri 20" näyttöjen kesken, Samsung ei saanut kovin hyviä pisteitä lähinnä värien laadusta johtuen (en nyt muista mikä malli oli kyseessä mutta lehti on kuitenki 5/2006, toiseksi uusin, joten löytyy kirjastosta).
Itse ostin näytön joka sai MikroBitti hinta/laatusuhde -palkinnon sekä toimituksen valinta -palkinnon: LG L2000C SF. Ja olen tähän erittäin tyytyväinen.
EDIT: jaahans, kyse olikin widescreen näytöistä
Itse ostin näytön joka sai MikroBitti hinta/laatusuhde -palkinnon sekä toimituksen valinta -palkinnon: LG L2000C SF. Ja olen tähän erittäin tyytyväinen.
EDIT: jaahans, kyse olikin widescreen näytöistä

-
Viesti Kirjoittaja Fixx »
Ja vielä matalaresowidestä...
LG ois ihan kiva 1200X1600 sarjassa, tosin MBitti ei mitenkään kiitellyt värigamuttia. Ehkä se jonkinlaiseen värityöhönkin silti kelpaisi.
1200X1920 näytöistä ei ole tainnut näkyä testejä missään? Olis ihan hyvä jos joku instanssi tekis kunnon testejä graafiseen käyttöön soveltuvista näytöistä, vaikka mallit vaihtuukin aika tiuhaan.
LG ois ihan kiva 1200X1600 sarjassa, tosin MBitti ei mitenkään kiitellyt värigamuttia. Ehkä se jonkinlaiseen värityöhönkin silti kelpaisi.
1200X1920 näytöistä ei ole tainnut näkyä testejä missään? Olis ihan hyvä jos joku instanssi tekis kunnon testejä graafiseen käyttöön soveltuvista näytöistä, vaikka mallit vaihtuukin aika tiuhaan.
-
Viesti Kirjoittaja alspe »
Niinno missä 20":ssa näytössä olet nähnyt 1920x1200 reson? Kyllä 20" 1680x1050 on varmasti 99,9%:lle ihmisistä tarpeeksi tarkka.Fixx kirjoitti:Ja vielä matalaresowidestä...
MB Pro 13" i5, iPod Classic, iPhone 6, iPad Air 1
-
-
Viesti Kirjoittaja alspe »
Niin? Mä olen ymmärtänyt että resoluutio määrittelee just sen mitä mahtuu ruudulle? Missä nyt ei ymmärretä?Loopy kirjoitti:Ei se tarkkuus, vaan se kuinka paljon tavaraa saa työpöydälle.alspe kirjoitti:Niinno missä 20":ssa näytössä olet nähnyt 1920x1200 reson? Kyllä 20" 1680x1050 on varmasti 99,9%:lle ihmisistä tarpeeksi tarkka.

MB Pro 13" i5, iPod Classic, iPhone 6, iPad Air 1
-
Viesti Kirjoittaja VKemppin »
Mulla on aiempaa ViewSonicin tuotantoa ollut pitkään käytössä ja ajattelin nyt vaihtaa tuohon VX2025wm malliin. Ainakin omaan 19" laitteeseeni olen ollut todella tyytyväinen.ozone kirjoitti:itse kanssa kovasti kiinnostunut tuosta Samsungista...
-
Viesti Kirjoittaja open casket »
Mulla tämä LG:n malli ja toistaiseksi ainakin olen siihen ollut erittäin tyytyväinen. Ja hintakin vain 500 egotsnaa.
http://nordic.lge.com/fi/prodmodeldetai ... T&model=27
http://nordic.lge.com/fi/prodmodeldetai ... T&model=27
-
Viesti Kirjoittaja Sam Salonen »
Tänne ilmestyy MacBookin kaveriksi huomenna BenQ FP202W 20.1" wide. Ilmoitellaan millainen paketti on kyseessä kun on saatu testattua. Ainkaan ei ole hinnalla pilattu (n. 400€).
http://www.eurologic.fi/verkkokauppa/uu ... .L2C72.CBE
http://www.eurologic.fi/verkkokauppa/uu ... .L2C72.CBE
10 viestiä
• Sivu 1/1
Palaa sivulle “Yleiskeskustelu laitteista”
Hyppää
- Yleiset aiheet
- ↳ Ajankohtaista Apple-maailmasta
- ↳ Käyttöjärjestelmät
- ↳ Ohjelmat
- ↳ Yleiskeskustelu
- Mac ja oheislaitteet
- ↳ Yleiskeskustelu laitteista
- ↳ MacBook, MacBook Pro ja MacBook Air
- ↳ iMac
- ↳ Mac mini
- ↳ Mac Pro ja Mac Studio
- ↳ Ongelmia Macin kanssa?
- iPhone, iPad ja Apple Watch
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -laitekeskustelu
- ↳ iPhone-, iPad- ja Apple Watch -ohjelmat sekä iOS
- ↳ Ongelmia iPhonen, iPadin tai Apple Watchin kanssa?
- Huviksi ja hyödyksi
- ↳ Off-topic
- ↳ Kuva ja graafinen suunnittelu
- ↳ Audio ja musiikki
- ↳ Video, televisio ja elokuvat
- ↳ Pelit ja pelaaminen
- ↳ Ohjelmointi, skriptit ja palvelimet
- ↳ Tietoturva ja varmuuskopiointi
- ↳ Verkot, mobiilidata ja muut puhelimet
- ↳ Retronurkka
- ↳ Foorumin ylläpito
- Kauppapaikka