Laitetaan edellinen työkone myyntiin, kun Xs:n saapuminen lähestyy. Laite ostettu yksityishenkilönä tammikuussa Elisalta 2017, eli alkuperäistä takuuta jäljellä edelleen 3,5kk. Olen laitteen toinen tai kolmas omistaja, tätä oli kuukauden verran käytetty, ennenkuin ostin pois helmikuussa 2017. Ollut mun käytössä kokoajan panssarilasin alla ja Applen nahkaisen suojan suojissa. Kuitenkin, edellinen omistaja oli mikronaarmuja saanut takakanteen käyttämänsä 1kk aikana. Nämä näkyy kun peilaa valoa vasten. Ostaja pääsee sitten peilaamaan ja kertomaan mielipiteensä, mutta kuten kuvissa näkyy, niin ei näy ilman peilausta. Sanoisin, että varsin virheettömässä kunnossa. Akku on 84% alkuperäisestä ja kestää omassa käytössäni päivän.
Olisiko tässä jälkikasvulle hinta-laatusuhteeltaan juuri passeli kapula? Muistia varmasti riittävästi kaiken maailman peleille ja videoille. Mukaan saa laturin, ostokuitin ja alkuperäisen laatikon. Kuulokkeet voin antaa, mutta ne ovat käytetyt, jotka omasta mielestäni ovat liian henkilökohtaiset hygienisyyden kannalta.
Pieni ehto laitteen luovutukseen, joka tapahtuu, kun olen saanut uuden puhelimen käyttööni.

Mutta luonnollisesti, voidaan keskustella jos oikeasti todella kova kiire.
Mites sitten se hintapyyntö.. Olisiko "tarjouksia kuunnellaan"? Ei kuitenkaan lähde "maksan 300€ kolmen kuukauden osarilla ja haen heti".
29.9: Vaihdossa voi tarjota iPad prota 9,7" tai 10,5" wifi + 4g mieluusti. Värillä ei sinänsä väliä, kunhan ei oo ruusukulta. Toki myös hyvässä kunnossa oleva. Plussana alkuperäinen boxi + kuitti.
20.10: Myyty hintaan 390€
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.