Hyvin sopivat alukset Turun Linnan maisemiinkin.
![Hymy [:)]](./images/smilies/icon_smile.gif)
Viesti Kirjoittaja amanita »
Viesti Kirjoittaja arisel »
Viesti Kirjoittaja Alec »
Viesti Kirjoittaja PKivireki »
Mitenkähän käytännössä käy, jos kortinlukijaa kiskaisee...?Itä-Uudenmaan poliisi antaa neuvoja, miten skimmauslaitteen voi tunnistaa. Kun rahaa on nostamassa automaatilla, kannattaa tarkistaa, onko lähistöllä joku urkkimassa tunnuslukua. Myös itse laite kannattaa tarkistaa.
”Kortinlukijaa voi kevyesti vetää ulospäin ja varmistua siitä, että se on kunnolla kiinnitetty. Kopiointilaite on yleensä vain kevyesti kiinnitetty ja sitä pidetään vain lyhyen ajan paikallaan, kertoo Leif Malmberg Itä-Uudenmaan poliisista.
—Tämä on ihan selvä skimmauslaite, kyllä se tästä irtoaa kun vähän nykäisee - NONI! Kato nyt, irtosi se! Soitanpa samantien poliisille.
15 min myöhemmin:
— Mitä maanalainen paikka menit kiskomaan sitä kortinlukijaa!?, karjuu paikalle myös tullut kylmäaseman vastaava poliisien naureskellessa ja kysellessä haluaako tämä tehdä rikosilmoituksen ilkivallasta.
Viesti Kirjoittaja homenamsi »
Viesti Kirjoittaja hatey »
Viesti Kirjoittaja peku »
Viesti Kirjoittaja peku »
Viesti Kirjoittaja Kaupunki apina »
Viesti Kirjoittaja daystar3 »
Kokeile ruskeaa kyllästysainetta johon voit vielä tarvittaessa sekoittaa hautatervaa.Kaupunki apina kirjoitti:En kyllä ole koskaan nähnyt vaatteessa tahraa, joka ei lähtisi normaalilla pesulla.
Ei mun vaatteissa kyllä olekkaan tahroja.
Viesti Kirjoittaja jakovski »
Saat kokeilla mun hirvenleikkuuvaatteita. Ei meinaan lähde se veri pois valkoisesta valkopyykkiaineilla.Kaupunki apina kirjoitti:En kyllä ole koskaan nähnyt vaatteessa tahraa, joka ei lähtisi normaalilla pesulla.
Viesti Kirjoittaja tosikko »
Viesti Kirjoittaja oppenheimer »
Mistä etukäteen tietää lähteekö tahra 'normaalilla' pesulla. Sana normaali tosin on nykyään ihammitävaan.Kaupunki apina kirjoitti:En kyllä ole koskaan nähnyt vaatteessa tahraa, joka ei lähtisi normaalilla pesulla.
Viesti Kirjoittaja Kaupunki apina »
Viesti Kirjoittaja Erño »
Viesti Kirjoittaja jepsfrost »