![Kieli [:P]](./images/smilies/icon_razz.gif)
"Hei. Olen rauhallinen ja luotettava opiskelijapoika Lahdesta. Etsin omaa omenaista, raikas ulkoasu plussaa..."
![Iso hymy [:D]](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Viesti Kirjoittaja Repe Ruutikallo »
"Posket saa olla punaiset, mutta ei siemeniä sisällä ainakaan vielä treffien alussa."Skarsnak kirjoitti:Hyvinhän tuonne ylläpidon alle mahtuisi vielä yksi deittipalstakinVoin jo sieluni silmin kuvitella ne ilmoitukset.
"Hei. Olen rauhallinen ja luotettava opiskelijapoika Lahdesta. Etsin omaa omenaista, raikas ulkoasu plussaa..."
Porin ilmassa on luovuttamisen atmosfääri. Mustalaiset eivät pääse baareihin – ja nyt tämä tyrmäävä isku heti perään. Lordin pitäisi esiintyä jatsareilla, se raikastaisi meininkiä.MacFinn kirjoitti:Mut mä olen ukkomies ja pysyn. Eli mitään salarakasviestejä en rupee sitten lähetteleen, ettäs tiedätte.
Viesti Kirjoittaja sakura »
Nousevan polven kapinointi on täysin normaali ilmiö.sakura kirjoitti:Isällä on tietokoneyritys, joten macin ostaminen tuntui sinäänsä oudolta kun ne myyvät vain pc:tä siellä.. mutta kyllä kannatti.
Viesti Kirjoittaja Aino-a »
Viesti Kirjoittaja webbuli »
Onhan se kiva joskus käyttää näitä naisellisia avuja, kun tarvitsee jotakin...Aino-a kirjoitti:...myyjäpoika oli ihana kun se yht'äkkiä rupesi teitittelemään: "Millä te olette aikoneet päivittää soittimen?" ...
Viesti Kirjoittaja power »
Se oli alennuksessa, kun on jo vanha versio. Nyt pitää olla Tiikeri.Erño kirjoitti:Sain eilen pantter-jumbopussin hintaan 1,95 e, vaikka se maksoi oikeasti 2,30![]()
Viesti Kirjoittaja amanita »
Hmmmm.....aika helpollapa Mösjöö Ruutipää "myytyy"...... 8)Repe Ruutikallo kirjoitti:Uuh. Tuon edessä olen kyllä myytyä miestä.amanita kirjoitti:se, että on koneista kiinnostunut, ei TODELLAKAAN sulje pois naisellisuutta.Ja kertaus, jos omistaa 20 hajuvettä, 50 huulipunaa eikä käy kaupassa ilman meikkiä , ei sulje pois sitä, että on loputtoman kiinnostunut kaikenlaisista laitteista!![]()
No, lyhentämätön todellisuus voi tietysti pudottaa maan pintaan niin myyjän kuin ostajankin siten että tulee pipi.amanita kirjoitti:Hmmmm.....aika helpollapa Mösjöö Ruutipää "myytyy"...... 8)Repe Ruutikallo kirjoitti:Uuh. Tuon edessä olen kyllä myytyä miestä.amanita kirjoitti:se, että on koneista kiinnostunut, ei TODELLAKAAN sulje pois naisellisuutta.Ja kertaus, jos omistaa 20 hajuvettä, 50 huulipunaa eikä käy kaupassa ilman meikkiä , ei sulje pois sitä, että on loputtoman kiinnostunut kaikenlaisista laitteista!![]()
Hmmmmm.......kenties sen ties,.osakemarkkinat nyt alavireiset, kannattaa odottaa parempaa aikaa....pääoma kuitenkin hyvässä tallessa.... 8)Repe Ruutikallo kirjoitti:No, lyhentämätön todellisuus voi tietysti pudottaa maan pintaan niin myyjän kuin ostajankin siten että tulee pipi.amanita kirjoitti:Hmmmm.....aika helpollapa Mösjöö Ruutipää "myytyy"...... 8)Repe Ruutikallo kirjoitti:Uuh. Tuon edessä olen kyllä myytyä miestä.amanita kirjoitti:se, että on koneista kiinnostunut, ei TODELLAKAAN sulje pois naisellisuutta.Ja kertaus, jos omistaa 20 hajuvettä, 50 huulipunaa eikä käy kaupassa ilman meikkiä , ei sulje pois sitä, että on loputtoman kiinnostunut kaikenlaisista laitteista!![]()
Mutta tässä nimenomaisessa tapauksessa, niukasti mutta valikoidusti annosteltujen tietojen valossa – osu ja uppos.![]()
Ihan teoreettisesti, jos female on mukava katsella ja nupistaan niin outo tapaus että innostuu samanlaisista hullutuksista kuin minäkin, siinä on hoidettu jo 51 prosenttia osakepääomasta.Loppu 49 voi tietysti sisältää karvaita ylläreitä – tai sitten ei. Sen tietää vasta kun tietää ja se joka tietää, eikä se "se" varmaankaan ole vanha elostelija R. Ruutikallo.
![]()
Viesti Kirjoittaja Riina »
Hyvin ovat Macittaret pitäneet pintansa. Lisää vaan ääniä. Viime tsekkauksesta Macittaret ovat prosentin nostaneet sijoitustaanamanita kirjoitti:Halusin nyt nostaa tämän kyselyn uudestaan esille, kun nimimerkeistä päätellen olisi uusia Macittaria foorumilla. Käykäähän äänestämässä!!!
Macittarien tapauksessa laatu kaikesta päätellen on niin mainio, että määrä asemoituu ja fokusoituu sekundääriksi seikaksi. Tämä onkin erinomaisen briljanttia!Riina kirjoitti:Hyvin ovat Macittaret pitäneet pintansa. Lisää vaan ääniä. Viime tsekkauksesta Macittaret ovat prosentin nostaneet sijoitustaanamanita kirjoitti:Halusin nyt nostaa tämän kyselyn uudestaan esille, kun nimimerkeistä päätellen olisi uusia Macittaria foorumilla. Käykäähän äänestämässä!!!![]()
Tasapuolisuuden nimessä sopii kohottaa kuohuva malja foorumin mac-mistereille ritarillisen huomaavaisesta ja avuliaasta kohtelusta Mac-Mac-maassa ! Skål! !Repe Ruutikallo kirjoitti:Macittarien tapauksessa laatu kaikesta päätellen on niin mainio, että määrä asemoituu ja fokusoituu sekundääriksi seikaksi. Tämä onkin erinomaisen briljanttia!Riina kirjoitti:Hyvin ovat Macittaret pitäneet pintansa. Lisää vaan ääniä. Viime tsekkauksesta Macittaret ovat prosentin nostaneet sijoitustaanamanita kirjoitti:Halusin nyt nostaa tämän kyselyn uudestaan esille, kun nimimerkeistä päätellen olisi uusia Macittaria foorumilla. Käykäähän äänestämässä!!!![]()
Viesti Kirjoittaja Riina »
Lyöttäydyn mukaan amanitan kommenttiin, Kaunis kiitos mistereilleamanita kirjoitti:Tasapuolisuuden nimessä sopii kohottaa kuohuva malja foorumin mac-mistereille huomaavaisesta ja avuliaasta kohtelusta Mac-Mac-maassa !![]()
8)