Siis mikäs ihme tuo on. Se on PowerMac G5 Quad, mutta miksi se on noin halpa? Mitä tuo returbished tarkoittaa? Että se on mennyt asiakkaalle, mutta tämä on palauttanut sen?
Refurbished tarkoittaa pikkuviallisina Applelle palautettuja koneita (asiakas on saanut uuden yksilön tilalle), jotka Apple on korjannut ja myy halvemmalla uudelleen.
Erño kirjoitti:Missä on parwood? Jos se on USAssa, niin toki voi ostaa sieltä. Mutta ei auta tilata suomeen...
Juu, ei se taida ihan siellä jenkkimantereella olla. Voi muna. Tää mun idea hajos nyt kyllä käsiin. Olin jo siinä toivossa että tuossahan olis jo melko halpa Quadi. Onkohan Suomen Storella tämmöistä mahdollisuutta?
Erño kirjoitti:Missä on parwood? Jos se on USAssa, niin toki voi ostaa sieltä. Mutta ei auta tilata suomeen...
Juu, ei se taida ihan siellä jenkkimantereella olla. Voi muna. Tää mun idea hajos nyt kyllä käsiin. Olin jo siinä toivossa että tuossahan olis jo melko halpa Quadi. Onkohan Suomen Storella tämmöistä mahdollisuutta?
Saksan Ebay auttaa, siellä on hyvä valikoima Quad G5 koneita, osa lähtee oikein hyvään hintaan.
Saksan Ebay auttaa, siellä on hyvä valikoima Quad G5 koneita, osa lähtee oikein hyvään hintaan.
Tuossa joutaa toki sijoittamaan 30€ näppikseen vielä jollei halua kirjoitta Güntteriä...
Mulla on huonoja kokemuksia eBaystä. Voiko saksalaisiin luottaa? Britteihin ei ainakaan.
Kaikki mitä ite olen sieltä on tilannut on tullut hyvin perille (ILO-kortti palvelimeen, Sigman linssejä yms.). Tuossakin on myyjänä yritys joten ei pitäisi olla ongelmia, ja saa vielä sen 16% alv:n anteeksi jos itse ostaa yrityksenä.
Tuossa olis vieläkin kovempi kokoonpano tarjolla > 2.5GHz Quad Core / 16GB / 2x500GB / FX4500 Quadro Tosin tuossa ei ole mahdollisuutta ostaa suoraan, vaan joutuu huutamaan paketin itselleen (tällä hetkellä hinta 2655€ ja huutoaikaa jäljellä 1pv 21h). Tuollainen paketti näyttäisi maksavan Applella vaivaiset 17 339,01€