Itselläni tuli vuosi täyteen tuon V70 D5:sen kanssa. Vajaa 30 000km kerkesi tuona aikana tulla mittariin ja liuta osia meni vaihtoon vuoden 2018 aikana...
- Erikoisrekisteri
- Alatukivarret
- Hammastanko
- Rattiakseli
- Raidetangon sisä- ja ulkopäät
- Kallistuksenvakaajat
- Iskareiden yläpäät
- Eteen iskunvaimentimet
- Eteen jouset
- Kaikki pyöränlaakerit
- Kaikki jarrulevyt ja -palat
- Kaikki jarrusatulat
- Kaikki jarruletkut vaihdettu teräspunosletkuihin
- Ardicin automaattikäynnistys ohjelmoitu pois
- EGR ohjelmoitu pois
- Lisäätehoa.fi ohjelma sisään (205hp / 500nm)
- Vapaammin hengittävä putkisto
- Molemmat vetoakselit uusittu
- Etummainen moottorin tukikumi uusittu
- Vaihteiston ja apurungon välinen tukikumi uusittu
- Moottorin jakopään puoleinen tukikumi uusittu
- Ardicin vesipumppu uusittu
- RVS-käsittely moottoriin, vaihteistoon sekä ohjaustehostimeen
- Akku uusittu
- Ilmastointiin uudet kylmäaineet
- Laturin vapaakytkin uusittu
- Koko käsijarrumekanismi uusittu
Sekä tietysti perushuoltoihin sisältyvät toimenpiteet, kuten jarrunesteiden, ohjaustehostiöljyt ja suodattimien vaihdot...Moottoriin on oman omistuskauteni aikana vaihtunut öljyt keskimäärin noin 6 000km välein.
Kaikki autoon vaihdetut varaosat ovat olleet OEM-valmistajien osia tai "parempia", halpoja tarvikeosia ei ole tähän autoon tullut.
Yleensä talonyhtiön parkkipaikan puhtain auto, myös kurakelillä, kuten kuvasta näkee.
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.